دیجیتال مارکتینگ

طراحی وب سایت شخصی

مقدمه

بهترین گزینه برای نوشتن اطلاعات شخصی یا ایجاد یک صفحه خبری طراحی سایت شخصی است. برای ساخت سایت شخصی باید از قالب های وردپرسی استفاده کرد. با استفاده از این قالب ها می توان اطلاعات را به صورت کاملاً ساده به نمایش گذاشت. در این مقاله از کارینوتک قصد داریم به بررسی ویژگی های سایت شخصی، مزایا و امکانات آن بپردازیم.

سفارش سئو و طراحی سایت

با نرم افزار تدریس آنلاین کارینوتک آشنا شوید.

قالب شخصی وبلاگ

افراد امروزه برای معرفی و نمایش دادن مهارت ها، محصولات، تجربیات و سایر اطلاعات خود به آموزش طراحی سایت شخصی روی می آورند. زیرا به دلیل پیشرفت تکنولوژی دیگر روش های سنتی نظیر چاپ آگهی، کارت ویزیت، کاتالوگ و غیره راهکار مناسبی برای دیده شدن نیستند. به طور کلی می توان گفت از چندین سال گذشته تا به امروز داشتن وب سایت شخصی یک امر ضروری و مهم برای کسب و کارها به شمار می آید. می توان گفت که داشتن یک وب سایت با طراحی منحصر به فرد و حرفه ای نقش مهمی را در موفقیت شغلی افراد دارد. قالب های آماده وب سایت شخصی راهی مناسب برای طراحی یک سایت است. این قالب ها به شما کمک می کنند که با کمترین هزینه به راحتی مهارت ها، محصولات و سایر تجربیات خود را در وب سایت شخصی خود اشتراک گذاری کنید.

طراحی سایت شخصی حرفه ای

برای طراحی سایت شخصی حرفه ای باید المان های مختلفی را در نظر گرفت. اگر بخواهید برای طراحی سایت اقساطی خود از قالب های آماده وردپرسی استفاده کنید کافیست که از فردی متخصص برای انتخاب نوع قالب و پیاده سازی آن با هزینه ای مناسب کمک بگیرید. اما اگر به دنبال داشتن یک سایت با طراحی های پیچیده و کد نویسی هستید دیگر به تنهایی و با هزینه اندک نمی توانید آن را پیاده سازی کنید. در کارینوتک شما می توانید برای خدمات و پیاده سازی سایت وردپرسی خود، سئوی سایت و سایر خدمات از متخصصین خبره در این کار کمک بگیرید.

ویژگیهای طراحی سایت شخصی

حرفه ای بودن سایت

ظاهر سایت شما اولین چیزی است که حوزه کاری و تخصص شما را معرفی می کند. بنابراین ظاهر آن تاثیر زیادی در نظر افرادی که به سایتتان مراجعه می کنند دارد. طراحی سایت شخصی حرفه ای باید ظاهر گرافیکی زیبا متناسب با حرفه، توانایی و مهارت های شما را داشته باشد. همچنین کاربران شما بتوانند در هر زمان و مکان به خدمات شما دسترسی داشته باشند.

واکنش گرا (ریسپانسیو) بودن سایت

منظور از این ویژگی آن است که طراحی قالب سایت شخصی باید با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاهی که از آن استفاده می کنید تغییر وضعیت ظاهری داشته باشد. به عنوان مثال نحوه نمایش آن در موبایل، تبلت، لپ تاپ، صفحه نمایش های بسیار بزرگ و غیره متفاوت باشد. با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز با هر نوع دستگاه حتی تلفن همراه به سایت شما دسترسی داشته باشند.

  • انعطاف پذیر بودن سایت

یک وب سایت شخصی حرفه ای باید به گونه ای طراحی شود که نیاز کاربران و اهداف شما را محقق سازد.

  • رابط کاربری آسان

وب سایت شخصی را می توان حرفه ای دانست که رابط کاربری آن ساده و در عین حال کاربردی باشد.

  • هزینه پایین سایت

معمولاً هزینه سایت هایی که به صورت شخصی طراحی می شوند نسبت به سایر سایت های شرکت، سازمانی، فروشگاهی و غیره پایین تر است.

مزایای طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی مزایای زیادی دارد که موارد اشاره شده در زیر برخی از آن ها هستند:

  • می توانید اطلاعات فردی، تجربیات، محصولات خود و غیره را به صورت کاملاً حرفه ای و به روز با کاربران به اشتراک بگذارید.
  • می توانید برند شخصی خود را داشته باشید تا افراد راحت تر به شما اعتماد کنند. زیرا امروزه افراد برای دسترسی به نیازهای خود دیگر از روش های سنتی مانند روزنامه ها استفاده نمی کنند و به دنبال یافتن اطلاعات در اینترنت هستند.
  • از دیگر مزایای داشتن وب سایت شخصی می توان به برقراری تعامل بیش تر با مخاطبان اشاره کرد. به این صورت که با استفاده از تجربیات، نظرات و عقاید و اطلاعات شخصی خود با کاربران سایتتان ارتباط برقرار کنید.

از خدمات عکاسی از محصول ما بهره مند شوید

امکانات سایت شخصی

طراحی سایت شخصی با قالب های وردپرس دارای امکانات خاص و منحصر به فردی هستند. این امکانات سبب می شود تا بتوان به راحتی یک سایت شخصی را ساخت و راه اندازی کرد. با استفاده از این قالب ها دیگر برای داشتن یک وب سایت شخصی نیازی به تخصص و دانش کد نویسی نخواهید داشت. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

  • شخصی سازی هر قیمت از سایت
  • ایجاد وبلاگ شخصی و درج هر نوع خبر در آن
  • داشتن صفحه ساز قدرتمند
  • ایجاد آلبوم تصاویر
  • امکان انتخاب سربرگ های متنوع و زیبا
  • امکان ایجاد پروفایل حرفه ای
  • امکان قرار دادن آیکن و لینک شبکه های اجتماعی خود
  • امکان ایجاد فرم تماس با ما
  • امکان اضافه کردن صفحه مربوط به قوانین و مقررات وب سایت
  • امکان اضافه کردن بخش نظرسنجی
  • امکان اضافه کردن نقشه گوگل

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ساخت سایت شخصی با وردپرس پرداختیم. افراد زیادی به دنبال آموزش آنلاین و یادگیری طراحی و ساخت سایت شخصی هستند. شما می توانید با کمک گرفتن از ما در این حوزه با هزینه بسیار اندک وب سایت شخصی خود را داشته باشید. کارینوتک به عنوان یک وب سایت تخصصی در این حوزه آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما در ساخت انواع سایت و سایر خدمات مربوط به آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *