آموزش آنلاین

جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟

جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟

جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟ جلسه ای است که با استفاده از مرورگر اینترنت یا برنامه های کامپیوتری برگزار می شوند و محبوبیت آن ها در بین سازمان های بزرگ و کوچک روز به روز بیشتر می شود، زیرا آن ها به دنبال اتصال تیم هایی که از لحاظ جغرافیایی پراکنده و از هم دور هستند، افزایش بهره وری و کاهش هزینه هستند. درک عمیق تر جلسات آنلاین می تواند به شما و تیمتان در برگزاری جلسات مجازی موفق تر کمک کند و همکاری را بهبود بخشد.

تعرفه پلتفرم آموزش مجازی-کارینوتک

برگزاری کلاس آنلاین، از طریق برنامه مرورگر وب یا نرم افزاری که روی کامپیوتر یا موبایل دانلود شده است، انجام می شوند.

با استفاده از کامپیوتر یا موبایل مجهز به میکروفون، نرم افزار جلسه آنلاین، اتصال اینترنتی، شخصی که همان موارد مشابه را دارد و یک دستور جلسه، کاربران می توانند از طریق جلسات مجازی، که به عنوان وب کنفرانس یا کنفرانس ویدئویی نیز شناخته می شوند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وب کنفرانس کاربران را قادر می سازد تا در طول جلسه صفحه های نمایش، وایت بورد دیجیتال و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند. کنفرانس ویدئویی با افزودن امکان ارتباط چهره به چهره به جلسات مجازی و پیشرفت بیشتر در ایجاد یک تیم کمک کند.

البته این نکته در خصوص بررسی های روزانه، جلسات برنامه ریزی و نشست های توضیحی روزانه و جلسات آنلاین می توانند محوری مفید از ملاقات های دوستانه شنیداری یا حضوری باشند.

 حتما بخوانید : آموزش استفاده از کارینومیت 

انتخاب راه حل مناسب جلسات آنلاین برای سازمان ها اولین قدم در برگزاری جلسات موفق تر است. با وجود فناوری مناسب، میتوان همکاری تیمی را بهبود بخشیده و پروژه ها را هر چه بهتر به جلو پیش برد.

در همین راستا، تیم خبره کارینوتک با بهره گرفتن از نرم افزار های آموزش آنلاین ادوبی کانکت ( Adobe Connect ) و بیگ بلو باتن( BigBlueButton ) و نیز بومی سازی آنها براساس نیاز های مشترکین خود توانسته از طریق این پلتفرم آموزش آنلاین خدمات متناسبی به مشترکین خود ارائه دهد و رضایت خاطر ایشان را فراهم سازند.

نیازهای جلسات آنلاین

برای آنکه یک جلسه آنلاین را برگزار نمود نیازمند امکاناتی در نرم افزارهای آموزش و یا جلسات آنلاین می باشیم، که از طریق آنها بتوانیم جلسه را مدیریت و مطالب را ارائه دهیم، که هر دو پلتفرم موجود در کارینوتک این امکانات را در اختیار می گذارد:

  • اشتراک گذاری چندین تصویر
  • اشتراک گذاری مطالب در قابل فایل پاورپوینت، یا ویدئو
  • تخته سفید
  • چت عمومی و خصوصی
  • ضبط جلسه
©کلیه حقوق این مطلب ( جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟ ) متعلق به رسانه کارینوتک می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *