دانلود ادوب کانکت برای مک بوک

یکی از برترین و بهترین پلتفرم‌های جهانی که از طریق آن می‌توان کلاس‌های آنلاین و ویدئوکنفرانس را با بالاترین کیفیت ممکن برگزار کرد، برنامه ادوب کانکت است. این برنامه ازآنجایی‌که در مقیاس جهانی مخاطب داشته و در کشور ما نیز مخاطبان بسیاری دارد، ضروری است که همه مخاطبان با نسخه‌های متنوع آن آشنا باشند. یکی از مهم‌ترین نسخه‌های موجود در بستر اینترنت، ادوب کانکت برای مک بوده که لپ‌تاپ‌های تولید شده در شرکت اپل به آن نیاز دارند. با ما همراه باشید تا درمورد این برنامه بیشتر بدانید.

ادوب کانکت برای مک بوک

از سال‌های گذشته توجه دنیا به پتانسیل‌های فراوان آموزش و ارائه اطلاعات در بستر اینترنت جلب شده بود. در همین راستا بسیاری از شرکت‌های کامپیوتری تلاش کردند تا به نحوه‌های مختلف بسترهای لازم برای ارائه کلاس‌های آنلاین را فراهم کنند. شرکت ادوبی اما به‌واسطه داشتن امکانات فوق‌العاده در زمینه تولید نرم‌افزار توانسته بهترین بستر کلاس‌های مجازی به نام ادوب کانکت را تولید کند. ادوب کانکت هم اکنون برای سیستم‌عامل‌های مختلف در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

ادوب کانکت برای مک مانند ادوب کانکت برای ویندوز که منتشر شده، به مخاطب این امکان را می‌دهد که هم در قالب‌ هاست و میزبان و هم به‌عنوان ارائه‌دهنده کنترل، بستر را به دست بگیرد. همچنین امکان ورود به جلسه با ورود رمز و نام کاربری و حتی مهمان نیز وجود دارد. همه این موارد تنها گوشه‌ای از صدها کاربرد و مزایایی است که این برنامه دارد. جالب است بدانید که این برنامه حتی برای استفاده رو تلفن‌های همراه هوشمند نیز به‌صورت مجزا اپلیکیشن دارد و همین باعث افزایش درخواست دانلود و خرید سرور ادوب کانکت میباشد. در ادامه مطلب با مزایا و ویژگی‌های مثبت آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

مزایای ادوب کانکت برای همه پلتفرم‌ها

ادوب کانکت یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای ویدئوکنفرانس و جلسات آنلاین در دنیاست و مزایای زیادی برای همه پلتفرم‌ها دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

سازگاری با پلتفرم‌های مختلف: ادوب کانکت برای اندروید، مک، لینوکس، iOS و ویندوز در دسترس است، بنابراین کاربران می‌توانند از هر دستگاهی که به اینترنت دسترسی دارد استفاده کنند.

ویژگی‌های قدرتمند ادوب کانکت: به کاربران اجازه می‌دهد تا جلسات آنلاین با ویژگی‌های قدرتمندی راه‌اندازی کنند، از جمله نمایش اسلایدها، صفحات وب، فایل‌های رسانه‌ای، نوشتاری و تصاویر.

امنیت بالا: Adobe Connect قابلیت رمزگذاری دارد، بنابراین کاربران می‌توانند از امنیت بالایی برای جلسات خود استفاده کنند.

قابلیت ضبط: Adobe Connect به کاربران اجازه می‌دهد تا جلسات خود را ضبط کنند و سپس به صورت آنلاین یا دانلودی برای دیگران در دسترس قرار دهند.

قابلیت تعامل: Adobe Connect به کاربران اجازه می‌دهد تا با همدیگر در جلسات آنلاین تعامل کنند، به عنوان مثال، با استفاده از چت یا صوت و تصویر.

آسان برای استفاده: Adobe Connect بسیار آسان برای استفاده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ گونه تجربه قبلی، جلسات آنلاین خود را راه‌اندازی کنند.

پشتیبانی فنی: Adobe Connect پشتیبانی فنی بسیار خوبی دارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به پایگاه دانش یا تماس با پشتیبانی، به راحتی به مشکلات خود رسیدگی کنند.

با توجه به اینکه Adobe Connect قابلیت‌های متنوعی دارد و برای بسیاری از کاربران مناسب است، بنابراین می‌توان گفت که این نرم‌افزار برای همه پلتفرم‌ها بسیار مفید است.

همان‌طور که گفتیم این برنامه برای همه سیستم‌عامل‌ها و دیوایس‌ها تهیه شده است. اولین و بزرگ‌ترین ویژگی این برنامه آن است که می‌توان ادوب کانکت برای مک را به‌عنوان مناسب‌ترین و راحت‌ترین برنامه جهت برگزاری ویدئوکنفرانس در بستر وب (وبینار) معرفی کرد. همچنین باید بدانید که شما می‌توانید هم به‌صورت همگانی و هم به‌صورت خصوصی با کاربران صحبت کرده و پیام ارسال کنید. از دیگر مزایا و ویژگی‌های مثبتی که درمورد این برنامه مطرح می‌شود این است که می‌توانید فایل‌هایتان را آپلود کنید.

تنظیمات ادوب کانکت روی مک بوک

جالب است بدانید که فایل‌های ورد و پاورپوینت به‌خوبی مانند فایل‌های  PDF در این برنامه بارگذاری می‌شود و می‌توانید آن را طبق ارائه خودکنترل کنید. کارهایی مانند اسکرول کردن، زوم این و زوم اوت در این برنامه برای همه کاربران فراهم شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برنامه ادوب کانکت این است که برگزارکننده برنامه می‌تواند با تعیین کردن مسیر ذخیره‌سازی، ویدئوی کلاس را برای سایر مخاطبان برای مدت نامحدود حفظ کند. کیفیت صدا و تصویر در این برنامه بسیار عالی است.

در لیست مزایای ادوب کانکت به ویژگی ارتباط تصویری نامحدود می‌توان اشاره کرد. این به آن معناست که اگر میزبان جلسه امکان دوربین به شما و سایر شرکت‌کنندگان بدهد، می‌توانید تصویر خود را در کلاس منتشر کنید. همچنین می‌توانید در ادوب کانکت برای مک و سایر پلتفرم‌ها، تخته وایت بردی بازکرده و هرآنچه را که می‌خواهید با ماوس یا قلم نوری روی آن ترسیم کنید. شما می‌توانید هر نوع نظرسنجی در بستر کلاس با کمک این برنامه اجرا کرده و از نتیجه و آمار آن باخبر شوید.

ادوب کانکت برای آیفون

سایر مواردی که لازم است درمورد ادوبی کانکت بدانید!

شما می‌توانید برنامه را علاوه بر ویدئویی و فایلی، به‌صورت صوتی نیز ارائه بدهید. نکته دیگر اینکه در این برنامه، این امکان وجود دارد که علاوه بر فایل، شما صفحه دسکتاپ خودتان را نیز منتشر کنید. در این صورت هر عملی که شما روی صفحه‌تان انجام دهید به همه کلاس نشان می‌دهد. از دیگر موارد بسیار کاربردی این است که همه فایل‌های بارگذاری شده در کلاس روی سرورهای ادوب کانکت نیز بارگذاری می‌شود. در این شرایط شما با یک‌بار آپلود کردن فایل، تا همیشه به آن دسترسی خواهید داشت.

حداقل سیستم لازم برای این برنامه

  • حداقل 512 مگابایت رم (یک گیگابایت در حالت ایده‌آل‌تر)
  • پردازنده اینتل 1.83 هرتز
  • سیستم‌عامل مک او اس 12/10 و بالاتر
  • مرورگر کروم، سافاری و یا موزیلا

نصب و راه‌اندازی

نصب این برنامه هیچ دشواری ندارد و شما می‌توانید با دانلود کردن فایل آن و باز کردن پوشه فشرده، مراحل نصب را با انتخاب گزینه‌های (next ) این کار را به پایان برسانید. حجم برنامه ادوب کانکت برای مک چندان زیاد نیست و هیچ فشاری هم به سیستم شما وارد نخواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *