آموزش آنلاین, بیگ بلو باتن

مزیت استفاده از پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن

مقدمه

پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن (کارینومیت)، در این مطلب قصد داریم تا به آموزش آنلاین نرم افزار بیگ بلو باتن بپردازیم. بیگ بلو باتن به یک نرم‌افزار آنلاین می‌گویند که برای برگزاری همایش‌ها با تعداد جمعیت زیاد و به صورت مجازی استفاده می‌شود.

خرید اشتراک بیگ بلو باتن

همچنین این نرم‌افزار گزینه مناسبی برای برگزاری کلاس‌ آنلاین با جمعیت بزرگ یا کوچک است که تمام اعضاء می‌توانند به تصاویر یکدیگر دسترسی داشته باشند. نرم‌افزار فوق برای همه افراد اعم از دانشجویان، اساتید و هر عضو دیگری قابل استفاده است و محدودیتی برای نصب آن وجود ندارد.

زبان استفاده شده برای این نرم‌افزار انگلیسی بوده که هر کشوری قادر به تغییر آن به زبان بومی خود است. این نرم‌افزار از تمام امکانات یک پلتفرم آموزش آنلاین برخوردار بوده و در دنیای امروزی که اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند، کاربرد دارد.

 

نگاهی کلی به نرم افزار بیگ بلو باتن

. این نرم‌افزار به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ساخته شه توسط برنامه‌نویسان حرفه‌ای به متقاضیان اجازه می‌دهد به صورت آنلاین و تصویری با یکدیگر گفت‌و‌گو کنند.

همچنین این نرم‌افزار تمام مزایا و قابلیت‌های شبکه‌های دیگر را که برای آموزش و جلسات آنلاین استفاده می‌شود در خود گنجانده است. با استفاده از نرم‌افزار آموزش آنلاین بیگ بلو باتن می‌توان به وسیله گروهی و نامحدود مکالمه تصویری برگزار کرد.

همه چیز درباره بیگ بلو باتن

بررسی امکانات بیگ بلو باتن

نرم‌افزار بیگ بلو باتن دارای امکانات بسیاری است؛ به همین دلیل از آن برای برگزاری‌ کلاس‌های آنلاین استفاده می‌شود. کسانی که قصد دارند به صورت گروهی با یکدیگر مکالمه کرده یا همایش‌های با جمعیت بالا برگزار کنند باید از این نرم‌افزار استفاده کنند. ما در ادامه این مقاله به بررسی امکانات نرم‌افزار آموزش آنلاین بیگ بلو باتن پرداخته‌ایم.

  • قابلیت چت به صورت خصوصی و عمومی

نرم‌افزار بیگ بلو باتن این امکان را به کاربران می‌دهد تا به صورت عمومی و خصوصی چت کنند. به عبارتی کسانی که می‌خواهند به صورت خصوصی با دیگران چت کنند با مراجعه به بخشی مخصوص امکان این کار را دارند.

  • قابلیت مشاهده لیست کاربران

در حالت کلی لیست کاربران در پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن برای همه قابل مشاهده است. البته تنها مجری این امکان را دارد که کاربران را به کلاس اضافه کرده یا حذف کند. همچنین استادان و مدیران می‌توانند اجازه دسترسی افراد به امکاناتی همچون گفت‌و‌گوی صوتی در وبینار آنلاین را بدهند.

  • امکان استفاده از استیکر‌های مختلف

نرم‌افزار آموزش آنلاین بیگ بلو باتن به کاربران اجازه می‌دهد تا با اشتراک‌گذاری ایموجی‌ها و استیکر‌های مختلف با کاربران ارتباط برقرار کنند.

  • امکان گفت‌و‌گوی صوتی

تمامی کاربران عضو پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن می‌توانند از امکان مکالمه صوتی بهره‌مند شوند.

  • اشتراک‌گذاری فایل‌ها و فیلم‌های مختلف

زمانی که افراد با استفاده از نرم‌افزار آنلاین بیگ بلو باتن کار می‌کنند قابلیت این را خواهند داشت تا فایل‌ها و فیلم‌های موردنیاز خود را به اشتراک بگذارند. منظور از فایل‌های مختلف مواردی همچون پی دی اف، ورد، پاورپوینت و موارد مشابه است.

  • امکان استفاده از تخته وایت برد

کاربران می‌توانند با استفاده از امکانات ویژه این نرم‌افزار همچون تخته وایت برد، ماوس و غیره صحبت‌های خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.

  • ضبط فیلم‌ها به صورت کامل

کاربران این امکان را خواهند داشت تا با استفاده از بخش ضبط صدا تمامی فیلم‌ها و ویس‌های کلاس ضبط کنند.

  • امکان اشتراک‌گذاری صفحه نمایش

یک مزیت بیگ بلو باتن اشتراکی(کارینومیت اشتراکی) اشتراک صفحه نمایش با دیگران است.

 

نحوه کار با نرم‌افزار بیگ بلو باتن

کسانی که قصد استفاده از نرم‌افزار بیگ بلو باتن را دارند باید در ابتدا درباره نحوه استفاده از آن اطلاعاتی به دست آورند. از آنجایی که امروزه اکثر کلاس‌های درس و همایش‌ها به صورت مجازی انجام‌ می‌شوند افراد از پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن استفاده می‌کنند. کار با نرم‌افزار بیگ بلو باتن بسیار ساده بوده افراد با یک سرچ کلی در اینترنت می‌توانند فیلم‌ کار با آن را آموزش ببیند. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، نحوه کار با این نرم‌افزار را به طور کامل توضیح می‌دهد.

  • ساخت حساب کاربری طبق قوانین

یکی از اولین مراحل برای استفاده از نرم‌افزار آموزش آنلاین بیگ بلو باتن ساخت حساب کاربردی در این برنامه است. البته باید به این نکته اشاره کرد که ساخت حساب در این نرم‌افزار رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای را برای افراد به دنبال نخواهد داشت.

  • ساخت کلاس آنلاین

ساخت کلاس آنلاین در پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن نیازمند مراجعه متقاضیان به دوره‌های آنلاین در این برنامه است. متقاضیان با کلیک بر روی گزینه‌ای به نام ایجاد کلاس آنلاین می‌توانند یک صفحه جدید را برای خود ایجاد کرده و در آن عنوان کلاس را معین کنند.

  • ورود به کلاس

این مرحله بسیار آسان بوده و متقاضیان با کلیک بر روی لینک کلاس یا وارد کردن لینک به صورت دستی می‌توانند به آن وارد شوند.

  • استفاده از امکانات

استفاده از امکانات رفاهی این نرم‌افزار برای تمام کسانی که اجازه دسترسی به کلاس را دارند، آسان است.

 

خرید و فروش فروش بیگ بلو باتن 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم بیگ بلو باتن یک نرم‌افزار آنلاین است که برای برگزاری همایش‌ها، جلسات درس و وبینار‌های مهم به صورت آنلاین استفاده می‌شود؛ به همین دلیل افراد زیادی برای تهیه آن اقدام می‌کنند.

امروزه خرید بیگ بلو باتن (کارینومیت) به دلیل مزایای زیاد گسترش پیدا است؛ به همین دلیل سایت‌های معتبری همچون سایت کارینوتک نسبت به فروش بیگ بلو باتن یا همان کارینومیت اقدام می‌کند. سایت کارینوتک به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش بیگ بلو باتن از بهترین گزینه‌ها برای خرید این محصول به حساب می‌آید.

خرید و فروش نر‌افزار آموزش آنلاین بیگ بلو باتن

امکانات بیگ بلو باتن برای برگزاری آزمون آنلاین

پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن امکاناتی برای برگزاری آزمون آنلاین دارد. این پلتفرم از ابزارهای مختلفی برای برگزاری آزمون آنلاین استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا آزمون‌های آنلاین خود را برگزار کنید. در زیر به برخی از ویژگی‌های این پلتفرم برای برگزاری آزمون آنلاین اشاره می‌کنیم:
1- امکان برگزاری آزمون آنلاین: بیگ بلو باتن امکاناتی برای برگزاری آزمون آنلاین دارد که شامل ایجاد سوالات چند گزینه‌ای، صوتی و تصویری و… می‌شود.
2- امکان ایجاد سوالات با چند گزینه: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید سوالات چند گزینه‌ای را به راحتی ایجاد کرده و به دانش‌آموزان خود ارائه دهید.
3- قابلیت ایجاد سوالات صوتی و تصویری: این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا سوالات صوتی و تصویری را برای آزمون آنلاین خود ایجاد کنید و به دانش‌آموزان خود ارائه دهید.
4- امکان انتخاب واحد‌های زمانی: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید برای آزمون آنلاین خود واحد‌های زمانی مختلفی را انتخاب کنید و به دانش‌آموزان خود اعلام کنید.
5- قابلیت بررسی و ارزیابی آزمون‌ها: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید آزمون‌های خود را بررسی و ارزیابی کنید و نتایج آن‌ها را به دانش‌آموزان خود اعلام کنید.
6- امنیت بالا: بیگ بلو باتن دارای امنیت بالایی است و ارتباطات از طریق رمزنگاری انجام می‌شود. همچنین، این پلتفرم از ابزارهای مختلف کنترل دسترسی و امکاناتی برای جلوگیری از نفوذ ناخواسته استفاده می‌کند که باعث می‌شود آزمون‌های شما مطمئن و امن باشند.
در کل، پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن امکاناتی برای برگزاری آزمون آنلاین دارد که شامل ایجاد سوالات متنی، صوتی و تصویری، انتخاب واحد زمانی، بررسی و ارزیابی آزمون‌ها و امنیت بالایی است. بنابراین، این پلتفرم می‌تواند یک گزینه مناسب برای برگزاری آزمون آنلاین باشد. البته برای استفاده از این پلتفرم به دانش فنی و فامیلیاریتهایی نیاز است که با آن آشنا باشید.

کلام آخر

امروزه اکثر کلاس‌ها، جلسات درسی و غیر درسی، همایش‌ها و بسیاری از موارد دیگر به صورت آنلاین انجام می‌شوند؛ به همین دلیل نیاز به نرم‌افزار‌های روان و سریعی همچون بیگ بلو باتن است که از تمام امکانات یک کلاس عادی مانند تخته هوشمند و غیره برخوردار باشد. مزیت بیگ بلو باتن اختصاصی(کارینومیت اختصاصی) و اشتراکی بسیار عالی بوده و به کاربران اجازه استفاده از امکانات همچون اشتراک تصویر، صدا، فایل، فیلم و بسیاری از موارد دیگر را می‌دهد.

کسانی که قصد تهیه نرم‌افزار آموزش آنلاین بیگ بلو باتن را دارند باید برای تهیه آن به سایت‌های معتبری همچون وب سایت کارینوتک مراجعه کنند. این شرکت با دارا بودن نرم‌افزار‌های مهم همچون ادوب کانکت و بیگ بلو باتن بهترین گزینه برای خرید آن‌ها است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *