دانلود برنامه Adobe Connect برای شرکت در کلاسهای آنلاین

دانلود ادوبی کانکت برای اندروید

دانلود ادوب کانکت مک با لینک مستقیم

دانلود ادوب کانکت IOS آیفون با لینک مستقیم

دانلود ادوب کانکت برای ویندوز

دانلود فارسی نویس ادوبی کانکت برای ویندوز

دانلود نرم افزار ذخیره گروهی فیلم جلسات

خرید اشتراک ادوب کانکت

سرویس ساعتی

سرویس روزانه

سرویس ماهانه

سرویس اختصاصی ماهانه

نصب  ادوب کانکت

شما می‌توانید هم از طریق نرم‌افزار و هم از طریق مرورگر، وارد برنامه شوید. این که کدام یک را انتخاب کنید، با شماست. اما نرم‌افزار ادوب کانکت آن قطعا امکانات بیشتر و رابط گرافیکی بهتری دارد. فرآیند ثبت‌نام در این نرم‌افزار چند دقیقه بیشتر طول نمی­کشد. پس از آن هم متناسب با نوع کاربری شما ( یعنی این که استاد هستید یا دانشجو) کافی است تنظیمات ابتدایی را انجام دهید. پس از این مرحله به سادگی می‌توانید از نرم‌افزار استفاده کنید.

پس از دانلود فایل نصب، فایل را اجرا کنید و دستورالعمل‌های نصب را دنبال کنید. در طول فرآیند نصب، شما ممکن است بخواهید مسیر نصب را تغییر دهید و همچنین باید موافقت کاربری Adobe را قبول کنید.
 

پس از دانلود ادوب کانکت و نصب، شما می‌توانید به این نرم افزار دسترسی پیدا کنید و از آن برای برقراری جلسات ویدیویی و صوتی، انجام وبینارها و مدیریت کلاس‌های آموزشی آنلاین استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از ادوب کانکت، باید حساب Adobe خود را داشته باشید و در صورت نداشتن، باید یک حساب جدید بسازید.

 اگر قصد دارید به عنوان میهمان در در جلسات آموزشی، کلاس ها و وبینارها حضور داشته باشید برای ورود به عنوان مهمان برنامه کم حجم ادوبی کانکت با عنوان Client را دانلود کنید و مانند برنامه های دیگر ویندوز به راحتی آن را روی سیستم نصب نمایید.

سپس تعیین نمایید میانبرهای برنامه در استارت منو و دسکتاپ ایجاد شوند و برنامه نصب شده را اجرا کنید. و  لینک ورود به وبینار  انلاین خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.
در دفعات بعدی نیز  تنها کافیست لینک آن جلسه را وارد کنید تا به عنوان مهمان وارد جلسه شوید.

دانلود ادوب کانکت Adobe Connect

اما یکی از موضوعات بسیار مهمی که ادوب کانکت دارد، این است که برای استفاده از تمام امکانات و ویژگی‌ها، نیاز به خرید اکانت ادوب کانکت دارید. با خرید اکانت ادوب کانکت می‌توانید تعداد بیشتری از افراد را به کلاس خود وارد کنید. یعنی می‌توانید تا ۶۰ کاربر و حتی بیشتر را وارد کلاس کنید.

با استفاده از نسخه حرفه‌ای ادوب کانکت می‌توانید از امکانات نرم‌افزاری بیشتری هم استفاده کنید و ترافیک و پهنای باند نامحدود تا حدود ۱۰ گیگ را تجربه کنید. چیزی که در نسخه‌های رایگان ادوب کانکت وجود ندارد.

وقتی که می‌خواهید از ادوب کانکت برای کلاس‌های ساده و وبینارهایی با کاربران محدود استفاده کنید، می‌توانید به سادگی آن را از سایت ادوب دانلود و نصب کنید. پس از نصب نیز به سادگی قادر به استفاده از آن به عنوان دانشجو یا استاد هستید. اما اگر تعداد کاربران یا اعضای کلاس زیاد باشد، تنها راه ممکن برای استفاده از ادوب کانکت، خرید اشتراک آن است.