دانلود ادوب کانکت برای ایفون

توسط لینک جلسه می توانید وارد شوید. لینک جلسه را وارد کرده، سپس next را بزنید و  مهمان یا میزبان بودن را مشخص کنید. نام و نام خانوادگی تان را بنویسید و وارد جلسه شوید شاید شما هم جزء افرادی باشید که برای شرکت در کلاس‌ها و جلسات آنلاین با مشکلاتی نظیر اتصال ضعیف و قطع‌ شدن مکرر مواجه شده باشید. امروزه با معرفی نرم‌افزار قدرتمندی به نام Adobe Connect Mobile می‌توانید به‌ سادگی با گوشی تلفن همراه خود کلاس‌ها و کنفرانس‌های آنلاین را شرکت کرده یا برگزار کنید.

سرویس ادوب کانکت

سرویس ساعتی

سرویس روزانه

سرویس ماهانه

سرویس اختصاصی ماهانه

 

دانلود ادوب کانکت برای آیفون iOS

 

  • امکان صحبت با اساتید و دانشجویان با میکروفون همراه با مشخض شدن نام افراد
  • امکان کم و زیاد کردن صدا با توجه به سرعت اینترنت
  • اجازه خواستن برای صحبت کردن با لمس دکمه
  • انتخاب گزینه Disagree جهت منصرف شدن از صحبت کردن
  • اشتراک گذاری اسکرین از موبایل، لپ تاپ، جزوه، عکس، کتاب، پی دی اف و …
  • آپلود ویدیو از کلاس
  • اعلام حضور در کلاس با عنوان attends همراه با ارسال نوتیفیکیشن برای استاد
  • امکان مشاهده سامی فارسی دانشجویان بر اساس حروف الفبا برای استاتید
  • امکان چت اختصاصی استاد با دانشجو
  • مشخص شدن نرم افزار حضور دانشجویان برای استاد
  • استفاده از وب کم در هنگام برگزاری جلسات
  • امکان ارسال ایموجی

استفاده از ادوب کانکت برای آیفون

ادوب کانکت یک نرم‌افزار و پلتفرم آموزش مجازی برای برگزاری کلاس‌ها و جلسات آنلاین بوده و به صورتی بازنویسی شده است تا سطح عملکرد و کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد. شما به کمک این نرم‌افزار و رابط کاربری آن می‌توانید به‌ سادگی جلسات مختلف را در بستر اینترنت برگزار کرده یا در کلاس‌های مختلف شرکت کنید. ادوب کانکت امکان پخش از دوربین‌های گوشی را با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر را چه به‌ صورت عمودی و چه به‌ صورت افقی به نمایش بگذارد. این ویژگی برای ادوب کانکت برای اندروید نیز قابل استفاده می باشد.

از سوی دیگر، با متصل شدن میکروفون‌ها و بلندگوی گوشی‌های همراه می‌توانید صدای جلسات را بشنوید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. باید اشاره کرد که این نرم‌افزار فوق‌العاده امکان به‌ اشتراک‌گذاری پاورپوینت، ویدئوهای مختلف، اسناد پی‌دی‌اف، تصاویر، انیمیشن‌ها و غیره را مهیا کرده است و به شما در برگزاری هرچه بهتر کنفرانس‌ها کمک می‌کند.

افرادی که از گوشی‌های تلفن آیفون استفاده می‌کنند، می‌توانند با دانلود نرم‌افزار ادوب کانکت از تمامی مزایای این پلتفرم بهره‌مند شوند. با این ‌وجود شاید به نظر برسد که ادوب کانکت برای آیفون زیاد مناسب نیست و سازگاری لازم را ندارد.

نحوه استفاده از ادوب کانکت در آیفون

کاربران زیادی وجود دارند که شاید نتوانند به‌ خوبی از ادوب کانکت برای آیفون استفاده کنند. به همین دلیل ما در این قسمت قصد داریم تا نحوه استفاده از تمامی قابلیت‌هایی را به شما آموزش دهیم که ادوب کانکت برای کاربران آیفون ارائه کرده است. در قدم اول نیاز است تا برنامه Adobe Connect Mobile را برای آیفون دانلود کرده و آن را نصب کنید.

برای دانلود و نصب نرم افزار Adobe Connect بر روی آیفون و پس از خرید ادوب کانکت مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با استفاده از مرورگر سافاری روی گوشی خود به سایت App Store بروید.
  2. در بخش جستجو، کلمه Adobe Connect را جستجو کنید.
  3. پس از پیدا کردن نرم افزار Adobe Connect، روی دکمه Get کلیک کنید.
  4. در صورتی که از یک Apple ID استفاده می‌کنید، باید وارد آن شوید. در غیر این صورت، باید یک Apple ID ایجاد کنید.
  5. بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود، دانلود و نصب نرم افزار Adobe Connect را انجام دهید.
  6. پس از نصب، می‌توانید از طریق آیکون نرم افزار Adobe Connect، وارد آن شوید و از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

سپس مراحل زیر را دنبال کنید!

در هنگام استفاده از نرم افزار Adobe Connect، مطمئن شوید که از آخرین نسخه آن استفاده می‌کنید تا تمامی قابلیت‌ها و بهبودهای اخیر در آن در دسترس شما باشد. همچنین، برای استفاده از نرم افزار Adobe Connect بر روی آیفون، باید از iOS 12.0 یا بالاتر استفاده کنید.

ورود به ادوب کانکت

برای ورود به این برنامه نیاز است تا ادوب کانکت را روی گوشی آیفون خود باز کنید و روی گزینه Connect ضربه بزنید. حالا کافی است تا نشانی یا URL جلسه را برای ورود به آن وارد کرده و سپس روی گزینه Next کلیک کنید. حالا از شما خواسته می‌شود تا نحوه حضور خودتان در جلسه را مشخص کنید. برای این منظور، نیاز است تا یکی از گزینه‌های عضو یا مهمان را انتخاب کنید. اگر عضو هستید، نرم‌افزار از شما می‌خواهد تا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا اجازه حضور در جلسه برای شما صادر شود.

استفاده از میکروفون

نرم افزار Adobe Connect امکان استفاده از میکروفون را به شما می‌دهد تا بتوانید در جلسات آنلاین خود از آن استفاده کنید. نرم‌افزار ادوب کانکت برای آیفون این قابلیت را دارد تا بعد از وصل شدن به میکروفون، به کاربر اجازه دهد تا با سایر حاضرین در جلسه ارتباط برقرار کند. بعد از ورود به جلسه، می‌توانید برای فعال کردن میکروفون خود، روی دکمه “Microphone” در پنل کنترل صوتی کلیک کنید. در صورتی که می‌خواهید میکروفون خود را غیرفعال کنید، می‌توانید دوباره روی همان دکمه کلیک کنید.

تعامل با شرکت‌کنندگان

برای این که ببینید چه افرادی در جلسه حضور دارند، کافی است تا روی لیست کاربران ضربه بزنید. همچنین در کنار این لیست، عددی به‌ نمایش ‌در آمده است که تعداد کل شرکت‌کنندگان در جلسه را نمایش می‌دهد.

اتصال دوربین

شاید شما هم بخواهید تا دوربین گوشی آیفون خودتان را به نرم‌افزار ادوب کانکت متصل کنید. برای این منظور می‌توانید بسته به نیاز خود از هر دو دوربین جلو و عقب گوشی استفاده کنید. برای اتصال دوربین نیاز است تا روی نماد دوربین در ادوب کانت ضربه بزنید. حالا گزینه Broadcast را انتخاب کنید تا دوربین شما فعال شود.

چت کردن

ویژگی دیگری که ادوب کانکت برای آیفون قرار داده، قابلیت چت کردن با سایر افراد حاضر در جلسه است. برای چت کردن در نرم افزار Adobe Connect بر روی موبایل آیفون، شما می‌توانید از قابلیت چت گروهی و خصوصی استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید وارد جلسه شوید.

پس از ورود به جلسه، برای دسترسی به قابلیت چت، باید روی آیکون چت در پایین صفحه کلیک کنید. سپس می‌توانید پیام خود را در چت کلی جلسه وارد کنید و با دیگران در جلسه به اشتراک بگذارید.

برای ارسال پیام خصوصی به یک شخص خاص، می‌توانید روی نام آن شخص در فهرست شرکت‌کنندگان کلیک کرده و سپس گزینه “Send Private Message” را انتخاب کنید. سپس پیام خود را وارد کنید و ارسال کنید.

در ضمن، برای دسترسی سریعتر به قابلیت چت، می‌توانید از طریق پنل کنترل، آیکون چت را به عنوان یکی از دکمه‌های مورد علاقه خود در قسمت Quick Start قرار دهید. به این ترتیب شما می‌توانید با یک کلیک سریع به قابلیت چت دسترسی پیدا کنید.

اشتراک‌گذاری اسناد

با این که کاربران اندروید، ویندوز یا مک می‌توانند اسناد مختلف خود را در زمان استفاده از ادوب کانکت به اشتراک بگذارند، هنوز این قابلیت برای کاربران ios فعال نشده است. از این‌ رو، اگر می‌خواهید فایلی را برای دیگران به اشتراک بگذارید، بهتر است از یک گوشی با سیستم‌عامل اندروید یا رایانه‌های شخصی استفاده کنید

 

۱ نظر در “ادوب کانکت برای آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *