دیجیتال مارکتینگ

بالا بردن سئو سایت وردپرس

مقدمه

سئو وردپرس موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد آن صحبت کنیم. شما هر روز با جست‌وجوهایی که در گوگل انجام می‌دهید، به سایت‌ها و مطالب مختلفی برخورد می‌کنید. تهیه و بارگذاری این مطالب در سایت‌ها طبق قوانین و پروتکل‌های خاصی انجام می‌پذیرد که به آن سئو می‌گویند.

در واقع، سایت‌ها به‌منظور بهبود خدمات خود و جذب بازدیدکنندگان بیشتر، بر اساس استانداردهای حاکم بر موتورهای جستجو و قوانین آن، محتوا را تولید می‌کنند. اگر شما قادر نباشید تا خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید را در صفحه اول گوگل قرار دهید، ناچار می‌شوید هزینه زیادی را برای فروش محصولات یا تبلیغات خود متقبل شوید. این عوامل ممکن است شما را از کسب درآمد اینترنتی دلسرد کند؛ بنابراین تسلط شما به سئو و تشکیل یک وب‌سایت پردرآمد و قوی در ابتدای کار، اهمیت بالایی دارد. از خدمات سئو اقساطی کارینوتک بهره مند شوید!

سفارش سئو و طراحی سایت

سئو وردپرس چیست؟

SEO سایت، مخفف عبارت Search Engine Optimization است. سئو به روش‌هایی گفته می‌شود که به‌منظور بهبود عملکرد سایت شما، قراردادن آن در صفحه اول گوگل و کسب رتبه‌های بالا به کار گرفته می‌شود. وب‌سایت شما باید در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل، رتبه بالایی داشته باشد تا در صفحه اول نمایش داده شود.

سئو سایت وردپرس به‌جای ترافیک پولی یا مستقیم، ترافیک بدون دستمزد را هدف می‌گیرد. ترافیک بدون دستمزد می‌تواند ناشی از جستجوهای مختلف مانند جستجوی اخبار، ویدئو، عکس، مطالب علمی، صنعتی و… باشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و درعین‌حال بسیار قوی است که به‌وسیله آن می‌توان، بهترین و پیشرفته‌ترین صفحات وب را راه‌اندازی نمود. با طراحی سایت اقساطی کارینوتک کسب و کار خود را آنلاین کنید

عوامل افزایش عملکرد بهینه وب‌سایت

کیفیت ترافیک

این مورد به معنای اطمینان یافتن از آن است که افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند، نسبت به خدمات و محصولات موجود در سایت، علاقه‌مند هستند. اگر فردی در پی یافتن بازی‌های ویدئویی از وب‌سایت شما دیدن می‌کند، اما شما ابزارهای ساخت ویدئو را می‌فروشید، به‌احتمال‌قوی نمی‌توانید آن بازدیدکننده را به خریدار تبدیل کنید.

با سایر خدمات ما آشنا شوید: عکاسی صنعتی از محصول

مقدار ترافیک

هنگامی که اطمینان حاصل کردید که افراد مناسب، شما را از طریق موتورهای جستجو می‌یابند و از سایت شما دیدن می‌کنند. بهتر است که بر افزایش ترافیک سایت خود متمرکز شوید.

نتایج جستجوی ارگانیک

نتایج جستجوی ارگانیک در سئو سایت وردپرس، شامل هرگونه ترافیکی می‌شود که شما از موتورهای جستجو دریافت می‌کنید. شما ملزم نیستید که مستقیماً برای فضای تبلیغاتی آن هزینه کنید. سئو در زمینه پاسخ به سؤالات مشتریان، درک کلماتی که آن‌ها جستجو می‌کنند و نوع محتوای ایده‌آلی که مشتری به آن علاقه دارد، از آن استفاده می‌نماید. آگاهی از هدف مخاطبان، باعث می‌شود تا با مشتریان آینده‌نگر که در صدد راه‌حلی برای مشکل خود هستند، ارتباط برقرار کنید.

شیوه نگارش محتوا و انواع جستجو

سئونویسی یا تولید یک مقاله، با پیاده‌سازی یک سری کلمات کلیدی و عبارات مفید در یک وب‌سایت انجام می‌شود. برای افزایش رتبه‌بندی سایت در موتور جستجو و نتایج ارگانیک سایت، از نویسندگان سئو استفاده می‌شود. مقالاتی که نویسندگان سئو درباره آن می‌نویسند، به خدماتی که شما در وب‌سایت ارائه می‌دهید، وابسته است. برای مثال، اگر وب‌سایت شما ابزار و لوازم باغبانی دارد، احتمالاً در مقاله‌های سایت، چگونگی رشد گیاهان یا لیست پنج محصول برتر فروشگاه را قرار می‌دهید.

نکته مهم در این زمینه این است که محتوای شما اهمیت بالایی دارد. محتوای شما علاوه بر مفید بودن، باید به سؤالات مشتریان هم پاسخ دهد. به‌عنوان یک نویسنده سئو سایت وردپرس، وظیفه ما این است که مجموعه لغات کلیدی را بررسی کنیم و سؤالاتی را که ممکن است به پاسخ آن‌ها نیاز باشد، پوشش دهیم. تمام این عوامل در معرفی سایت به گوگل اهمیت زیادی دارد. افراد در موتورهای جستجو، 3 نوع جستجوی اصلی را انجام می‌دهند که عبارت‌اند از:

  • ناوبری: در این جستجو کاربر به دنبال یک وب‌سایت خاص می‌گردد.
  • اطلاعاتی: در این جستجو کاربر می‌خواهد اطلاعات مفیدی را در مورد یک موضوع خاص به دست آورد.
  • معاملاتی: کاربر به دنبال خدمات و یا خرید یک محصول است.

کلمات کلیدی چگونه سایت شما را ارتقا می‌دهند؟

وقتی اشخاص عبارات مختلفی را در گوگل و یاهو جستجو می‌کنند، ارائه پیشنهاد این موتورها به کاربران، مطابق با میزان سئو و استفاده صحیح از کلمات کلیدی، انجام خواهد شد. رتبه سایت شما در گوگل و پیشی گرفتن از رقبا، به آنالیز سئو قوی با دامنه بالا و نمایه پیوند سالم شما، وابسته است.

این به آن معناست که شما می‌توانید، در گوگل رتبه بالاتری داشته باشید و در بین 91 درصد افرادی که نتایج جستجو را در صفحه اول گوگل کلیک می‌کنند، سهم بیشتری را به خود اختصاص دهید. یک سئو سایت وردپرس ضعیف باعث می‌شود تا وب‌سایت در صدر صفحات جستجو قرار نگیرد.

مزایای استفاده از خدمات سئو کارینوتک

اختصاص زمان بیشتر برای راه‌اندازی کسب‌وکار: درصورتی‌که از خدمات یک شرکت حرفه‌ای در زمینه سئو استفاده کنید، برای تمرکز بر کسب‌وکار خود زمان بیش‌تری در اختیار خواهید داشت.

کسب نتیجه بهتر: اغلب تایمرهای اولیه سئو امکان دارد تنها بتوانند نتایج متوسطی را در این زمینه کسب کنند. شرکت‌های حرفه‌ای سئو از تجربه و دانش بالایی برخوردارند؛ بنابراین می‌توانند نتایج قابل‌اندازه‌گیری را در این مورد ارائه دهند.

مشاوره حرفه‌ای: ممکن است شما برای طراحی سایت جدید یا تولید محتوا، ایده‌های جدیدی در ذهن خود داشته باشید. اما مطمئن نیستید که در این زمینه، چگونه ایده‌ها را عملی کرده یا آن‌ها را در اینترنت منتشر کنید. شرکت‌های باتجربه در این حوزه، درک درستی از سئو دارند.

جمع‌بندی

سئو سایت وردپرس موضوعی است که امروز به بررسی آن پرداختیم. در دنیای امروز که سایت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف، محتوا تولید می‌کنند؛ اهمیت و آنالیز سئو بیش از پیش مشخص شده است. بنابراین سایت‌ها به‌منظور جلو زدن از رقبا، سعی می‌کنند روزبه‌روز در این زمینه حرفه‌ای‌تر عمل کنند و خود را در صدر این رقابت قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *