سرور بیگ بلو باتن Big Blue Buttion ( کارینومیت)

بیگ بلو باتن یک برنامه وب مبتنی بر HTML-5 است که به طور کامل در مرورگر وب اجرا می‌شود و به شما نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری ندارد. یکی از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار، این است که بر روی انواع دستگاه‌ها از جمله پی سی، لپ‌تاپ، تبلت، و حتی گوشی‌های هوشمند قابل اجرا است.

یکی از مزایای بسیار مهم بیگ بلو باتن مانند ادوب کانکت ، قابلیت اجرا بر روی تمام دستگاه‌های مختلف است. این برنامه بدون نیاز به نصب هر نرم‌افزار خاصی، بطور مستقیم از طریق مرورگر اینترنت قابل دسترس است. این ویژگی باعث سهولت استفاده برای افراد مختلف، از جمله کاربران پیشرفته گرفته تا کاربران مبتدی می‌شود.با بیگ بلو باتن، امکانات فراوانی برای سفارشی‌سازی اتاق‌های شخصی در جلسات مجازی به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید به راحتی تماس‌های ویدیویی برگزار کنید و از چت شخصی یا عمومی برای ارتباط موثر با اعضای گروه خود استفاده کنید.

خرید بیگ بلو باتن (کارینومیت)

سرویس ساعتی

سرویس روزانه

سرویس ماهانه

سرویس اختصاصی ماهانه

 

اشتراک بیگ بلو باتن

سرویس بیگ بلو باتن اشتراکی ساعتی

این سرویس برای برگزاری وبینارها با تعداد ساعات مشخص مناسب است. هر سرویس بر اساس یک ساعت محاسبه و قیمت‌گذاری شده است و می‌توانید برای دریافت تعداد ساعات بیشتر برای جلسه یا کلاس خود، به تعداد آیتم‌های خریداری شده اضافه کنید.

این سرویس بر اساس تعداد کاربران تعریف شده در سیستم قابل استفاده است. برای برگزاری جلسات در زمان مقرر، می‌توانید به سامانه پنل کاربری مراجعه کرده و زمان و روز مورد نظر برای فعال‌سازی جلسه را اعلام کنید.در زمان خرید سرویس، سرویس به‌صورت خودکار در همان روز و ساعت تعیین شده ساخته خواهد شد.

 

راهنمای کامل تر در مقاله: آموزش استفاده از بیگ بلو باتن

سرویس اشتراکی بیگ بلو باتن روزانه

این سرویس برای برگزاری وبینارها و جلسات موسسات مناسب است، که با تهیه آن می‌توانید به‌صورت روزانه طی 24 ساعت از آن استفاده کنید. برای دریافت تعداد روز مشخص، می‌توانید در بخش افزودن آیتم، تعداد روزهای جلسه خود را اضافه کنید.

برای برگزاری جلسات در روز معین، به سامانه پنل کاربری مراجعه کرده و روز مورد نظر برای فعال‌سازی جلسه را اعلام کنید. سرویس شما در زمان خرید، به‌صورت خودکار در همان زمان و ساعت تعیین شده فعال خواهد شد. به‌عنوان مثال، اگر سرویس را در ساعت 14 خریداری کرده‌اید، سرویس شما تا 24 ساعت بعد یعنی ساعت 14 روز آینده فعال خواهد بود.

سرویس بیگ بلو باتن اشتراکی ماهانه

این سرویس برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین در مدارس و موسسات آموزشی، و همچنین جلسات شرکت‌ها مناسب است. شما می‌توانید در طول یک ماه، هر زمان که نیاز دارید، از این سرویس برای برگزاری کلاس‌های مجازی به‌صورت 24 ساعته استفاده کنید.

سرویس بیگ بلو باتن اختصاصی ماهانه

این سرویس کاملاً شبیه به خدمات کارینومیت ماهانه است، با این تفاوت که یک سرور اختصاصی دارد. به این معنا که هیچ کاربر دیگری به جز مجموعه‌ای که این سرویس را ارائه می‌دهد، از آن استفاده نمی‌کند. همچنین، این سرویس امکان ایجاد یک دامنه اختصاصی برای خود دارد و مجموعه‌ها می‌توانند از نام تجاری خود برای این سرویس استفاده کنند.

در این سرویس، فضای ذخیره‌سازی بر روی سرورها به صورت اختصاصی برای خود آن مجموعه فراهم می‌شود. به‌عنوان مثال، در سرویس اشتراکی ماهانه، فیلم‌های ضبط شده به مدت دو هفته در سرویس نگهداری می‌شوند و سپس به‌صورت خودکار حذف می‌شوند، اما در سرویس اختصاصی، این فیلم‌ها تا زمانی که سرویس تمدید شود، در دسترس باقی خواهند ماند و اطلاعات حفظ خواهند شد.

 

پنل کاربری کارینوتک 

ویژگیهای بیگ بلو باتن ( کارینومیت)

 

  • قابلیت چت  خصوصی و عمومی: نرم‌افزار بیگ بلو باتن این امکان را به کاربران می‌دهد تا به صورت عمومی و خصوصی چت کنند. به عبارتی کسانی که می‌خواهند به صورت خصوصی با دیگران چت کنند با مراجعه به بخشی مخصوص امکان این کار را دارند.
  • قابلیت مشاهده لیست کاربرا:در حالت کلی لیست کاربران در پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن برای همه قابل مشاهده است. البته تنها مجری این امکان را دارد که کاربران را به کلاس اضافه کرده یا حذف کند. همچنین استادان و مدیران می‌توانند اجازه دسترسی افراد به امکاناتی همچون گفت‌و‌گوی صوتی در وبینار آنلاین را بدهند.
  • امکان استفاده از استیکر‌های مختلف :نرم‌افزار آموزش آنلاین بیگ بلو باتن به کاربران اجازه می‌دهد تا با اشتراک‌گذاری ایموجی‌ها و استیکر‌های مختلف با کاربران ارتباط برقرار کنند.
  • امکان گفت‌و‌گوی صوتی:تمامی کاربران عضو پلتفرم آموزش آنلاین بیگ بلو باتن می‌توانند از امکان مکالمه صوتی بهره‌مند شوند.
  • اشتراک‌گذاری فایل‌ها و فیلم‌های مختلف:زمانی که افراد با استفاده از نرم‌افزار آنلاین بیگ بلو باتن کار می‌کنند قابلیت این را خواهند داشت تا فایل‌ها و فیلم‌های موردنیاز خود همچون پی دی اف، ورد، پاورپوینت را به اشتراک بگذارند.
  • امکان استفاده از تخته وایت برد:کاربران می‌توانند با استفاده از امکانات ویژه این نرم‌افزار همچون تخته وایت برد، ماوس و غیره صحبت‌های خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.
  • ضبط فیلم‌ها به صورت کامل:کاربران این امکان را خواهند داشت تا با استفاده از بخش ضبط صدا تمامی فیلم‌ها و ویس‌های کلاس ضبط کنند.
  • امکان اشتراک‌گذاری صفحه نمایش
  • امکان برگزاری آزمون آنلاین: بیگ بلو باتن امکاناتی برای برگزاری آزمون آنلاین دارد که شامل ایجاد سوالات چند گزینه‌ای، صوتی و تصویری و… می‌شود.
  • امکان ایجاد سوالات با چند گزینه: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید سوالات چند گزینه‌ای را به راحتی ایجاد کرده و به دانش‌آموزان خود ارائه دهید.
  • قابلیت ایجاد سوالات صوتی و تصویری: این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا سوالات صوتی و تصویری را برای آزمون آنلاین خود ایجاد کنید و به دانش‌آموزان خود ارائه دهید.
  •  امکان انتخاب واحد‌های زمانی: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید برای آزمون آنلاین خود واحد‌های زمانی مختلفی را انتخاب کنید و به دانش‌آموزان خود اعلام کنید.
  • قابلیت بررسی و ارزیابی آزمون‌ها: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید آزمون‌های خود را بررسی و ارزیابی کنید و نتایج آن‌ها را به دانش‌آموزان خود اعلام کنید.
  •  امنیت بالا: بیگ بلو باتن دارای امنیت بالایی است و ارتباطات از طریق رمزنگاری انجام می‌شود. همچنین، این پلتفرم از ابزارهای مختلف کنترل دسترسی و امکاناتی برای جلوگیری از نفوذ ناخواسته استفاده می‌کند که باعث می‌شود آزمون‌های شما مطمئن و امن باشند.