ادوبی کانکت

روش ذخیره تخته سفید در نرم‌افزار ادوبی کانکت

تخته سفید در نرم‌افزار ادوبی کانکت چگونه است؟

تخته سفید یا همان وایت بُرد سیستم ادوبی کانکت ابزاری برای نوشتن و کشیدن اشکال هندسی می باشد. در این ابزار کاربران یا مدرسان می‌توانند به راحتی از طریق موس یا کیبورد یا قلم هوشمند از این قابلیت استفاده کنند. اما شاید بخواهید مطالبی را که ایجاد کرده‌اید ذخیره کنید، با ما باشید تا روش ذخیره تخته سفید در نرم‌افزار ادوبی کانکت را برای شما ارائه دهیم.

شما به چند روش می‌توانید از نوشته‌های ترسیم شده خود به صورت عکس یا در قالب یک فایل پی دی اف خروجی گرفته و در سیستم خود ذخیره نمایید. ما در این مقاله قصد داریم روش‌های انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

روش خروجی گرفتن از محتوای تخته سفید در ادوبی کانکت

  • در قسمت تخته سفید یا وایت بُرد بر روی گزینه سه نقطه که بالای صفحه می‌باشد کلیک نمایید تا زیر منو باز شود.
  • از لیست منو باز شده بر روی گزینه Export Snapshot موس را نگه دارید تا زیر منو باز شود.
  • از زیر منو باز شده بر روی گزینه Save As PNG کلیک نمایید. بعد از زدن بر روی این گزینه تصویر مربوط به همان صفحه‌ای که در تخته سفید نمایش داده شده ذخیره میگردد.

نکته مهم : در صورتی که شما چند صفحه در تخته سفید دارید باید به صورت تکی در سیستم خود ذخیره نمایید، زیرا نمی‌توانید تمام صفحه‌هات را به صورت یکجا ذخیره نمایید.

روش دوم خروجی پی دی اف یا چاپ صفحه تخته سفید

در صورتی که می‌خواهید از صفحه تخته سفید خود به صورت فایل پی دی اف ذخیره یا چاپ نمایید می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  • از قسمت تخته سفید یا وایت بُرد بر روی گزینه سه نقطه کلیک نمایید تا زیر منو باز شود.
  • پس از باز شدن لیست منو بر روی گزینه Print کلیک نمایید.
  • در قسمت Name می‌توانید مشخص کنید که فایل خود را به صورت پی دی اف ذخیره کنید یا از صفحه مذکور سیستم چاپگر پرینت نمایید.
  • با زدن بر روی گزینه save یا پرینت خروجی کار گرفته می شود. در صورتی که صرف نظر از این کار دارید بر روی گزینه Cancel کلیک نمایید.

©کلیه حقوق این مطلب ( روش ذخیره تخته سفید در نرم‌افزار ادوبی کانکت ) متعلق به رسانه کارینوتک می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *