ادوبی کانکت

Adobe Connect

معرفی Adobe Connect جدید

امروز ما از معرفی نرم افزار Adobe Connect جدید بسیار هیجان زده و مفتخریم. نسخه 11 Adobe Connect که این هفته در دسترس مشتریان قرار می گیرد و در هفته های آینده در همه خوشه های میزبان ما مستقر می شود، تجربه کاربری کاملا جدیدی را به میزبانان، ارائه دهندگان و شرکت کنندگان ارائه می دهد.

این تجربه جدید با استفاده از هر مرورگر مدرن و همچنین یک برنامه کاملاً جدید ادوب کانکت برای ویندوز در سرویس گیرنده HTML ما در دسترس است. نسخه macOS اواخر امسال در دسترس خواهد بود. علاوه بر رابط جدید، ما ویژگی های جدیدی را نیز اضافه کرده ایم که قابلیت دسترسی و همچنین کنترل های اضافی را برای میزبان ها بهبود می بخشد.

حتما بخوانید: آموزش استفاده از پرتال اختصاصی کارینوتک 

آشنایی با نرم افزار ادوب کانکت و خرید اشتراک ادوب کانکت

یک تجربه کاربر جدید

اهداف هنگام طراحی رابط کاربری جدید ما، ترکیب یک طراحی مدرن با حفظ عملکرد و روح رابط کاربری “کلاسیک” بود. نوار برنامه، مرحله و صفحه طرح ها همچنان در همان مکان در دسترس هستند و اطمینان حاصل می کنند که مشتریانی که با نرم افزار Adobe Connect آشنا هستند در خانه احساس راحتی می کنند.

ما برخی از منوها را ساده کرده ایم و حرکت به سمت این معماری جدید تجربه ای را ایجاد کرده است که سریعتر و در دسترس تر است. انتقال به سمت این معماری جدید همچنین بدان معنی است که ایجاد غلاف های سفارشی برای دانلود نرم افزار ادوب کانکت اکنون بسیار آسان تر است. غلاف های سفارشی را می توان با استفاده از استانداردهای وب مانند HTML ، Javascript و CSS ایجاد کرد.

حتی بیشتر فراگیر

یکی از ویژگی هایی که Adobe Connect را از برنامه های کنفرانس ویدیویی متمایز می کند این است که مشتریان می توانند محتوای خود را در اتاق خود بارگذاری کنند، تا اینکه همه آنچه را که می خواهند در صفحه نمایش به اشتراک بگذارند.

این نه تنها پهنای باند قابل توجهی را ذخیره می کند و ویژگی های اضافی را نیز فراهم می کند (مانند دیدن یادداشت های بلندگو در یک سخنرانی) بلکه باعث دسترسی بیشتر اتاق های نرم افزار Adobe Connect می شود. ما با 3 ویژگی جدید مهم در Adobe Connect 11 در حال بهبود آن هستیم.

مقاله ادوب کانکت برای اندروید را از دست ندهید!

  • ویدیوهای mp4

ویدیوهای mp4 اکنون می تواند شامل چندین آهنگ صوتی باشد. هنگام پخش یک ویدیو، شرکت کنندگان می توانند یک آهنگ جایگزین از منوی گزینه های غلاف انتخاب کنند. این نه تنها به معنای پشتیبانی از چند زبان است، بلکه می تواند شامل آهنگ های ویدئویی توصیفی باشد ( به کسی که به دلیل نقص بینایی ممکن است نتواند ویدئو را ببیند کمک کند ) به طور کامل در این تجربه شرکت کند.

  • پشتیبانی از چندین آهنگ زیرنویس

ما همچنین پشتیبانی از چندین آهنگ زیرنویس را برای پشتیبانی بهتر از مواردی که ممکن است قادر به شنیدن ویدیو نباشند، یا زبان فیلم را نمی فهمند، اضافه کرده ایم. یک میزبان می تواند یک فایل MP4 را با پرونده های مربوطه WebVTT ( ردیابی متن ویدیویی وب ) بارگذاری کند، که سپس می تواند به عنوان زیرنویس در اتاق Adobe Connect نمایش داده شود.

  • اسناد PDF

اسناد PDF اکنون با صفحه خوان ها به خوبی کار می کنند. فردی که از صفحه خوان مانند JAWS یا VoiceOver استفاده می کند ( صفحه خوان داخلی در macOS، اکنون می تواند به سندی که در یک اتاق ادوبی کانکت به اشتراک گذاشته می شود گوش داده و برای او با صدای بلند خوانده شود ).

 

کنترل های میزبان پیشرفته

همانطور که به سمت معماری جدیدی رفته ایم، از این فرصت استفاده کرده ایم تا برخی از ویژگی های Adobe Connect را عالی جلوه دهیم. دو مورد از بزرگترین نمونه ها مواردی است، که ما با Breakout Rooms و پنل Layouts انجام داده ایم.

  • Breakout Rooms

ما از مشتریان شنیده ایم که با حرکت بیشتر آموزش ها در اینترنت، اهمیت آنها بسیار بیشتر است. اتاقهای Breakout در ادوبی کانکت ماندگار هستند ( درست مثل اتاق اصلی که آنها را میزبانی می کند.

این مهم است زیرا این بدان معناست که یک مربی می تواند اتاق های شکستنی را روزها یا هفته ها زودتر از موعد تنظیم و تنظیم کند. هر اتاق برک آوت می تواند شامل فعالیت ها و غلاف های مختلف باشد ) همه آنها نباید یکسان به نظر برسند.

ما با دو ویژگی جدید اتاق های Breakout را در Adobe Connect بهتر کرده ایم:

  • برچسب ها :

میزبان ها اکنون می توانند اتاق های برک آوت خود را نامگذاری کنند و هر برچسب را که می خواهند به هر برک آوت اضافه کنند. این بعد از شروع شکستن، نه تنها در نمای Breakout غالباً برای شرکت کنندگان ظاهر می شود، بلکه در منوی Pods نیز مشاهده می شود.

  • دکمه Rotate :

یک دکمه Rotate جدید میزبان را قادر می سازد تا گروه ها را به اتاق برک آوت بعدی بچرخاند. هر اتاق برک آوت با فعالیت متفاوتی قابل تنظیم است و ویژگی چرخش جدید به شما امکان می دهد، اطمینان حاصل کنید که هر تیم هر فعالیت را انجام می دهد. این یک سناریوی معمول در کلاسهای فیزیکی است و ما هیجان زده ایم که آن را به کلاسهای مجازی می آوریم.

  • صفحه طرح بندی

طرح بندی بخشی اساسی از تجربه نرم افزار Adobe Connect است. می توان از آنها برای ساختار بخشیدن به جلسات ( شبیه صفحه داستان زنده ) یا به عنوان روشی برای ترکیب موارد استفاده چندگانه در یک اتاق واحد استفاده کرد. در حالی که الگوهای پیش فرض در ادوبی کانکت شامل 3 طرح مختلف است، ما دیده ایم که مشتریان بیش از 100 طرح در یک اتاق ایجاد می کنند.

  • Adobe Connect 11

Adobe Connect 11 با یک نمای جدید Manage Layouts برای صفحه، مدیریت چیدمان را آسان تر از همیشه می کند.

این نمای به طور موقت عرض پانل را افزایش می دهد، تا 3 تصویر کوچک طرح بندی را در هر ردیف جای دهد (دیدن همه چیدمان های شما به طور همزمان امکان پذیر است. اکنون می توانید به راحتی چندین طرح را به طور هم زمان انتخاب کنید) چیزی که امکان سازماندهی یا حذف سریع طرح ها را آسان می کند.

گزینه جدیدی برای Lock Layouts در منوی طرح بندی موجود است. هنگامی که اتاق خود را طوری طراحی کردید، که دقیقاً همانطور که می خواهید به نظر برسد، ویژگی Lock Layouts تضمین می کند که غلاف ها و چیدمان نمی توانند، سریع به 11 Adobe Connect متصل شوید.

حتما بخوانید: آموزش استفاده از کارینومیت 

اتصال به 11 Adobe Connect

به طور پیش فرض تمام حساب های میزبانی شده Adobe Connect 11 در نمای آشنای Classic Meeting که همه کاربران ادوبی کانکت به آن عادت کرده اند، باز می شوند.

میزبان جلسه ممکن است در جلسات مجزا نمای مورد نظر شما را تجویز کند یا سرپرست ادوبی کانکت می تواند نسخه های گسترده ای در حساب ایجاد کند که با باز کردن در هر یک از نمایه ها، روی همه اتاق های جلسات تأثیر یکسانی دارد.

گزینه های موجود در Adobe Connect

در زیر زبانه جلسه > ویرایش اطلاعات هر جلسه در Adobe Connect Central، دکمه رادیویی زیر و گزینه های جعبه علامت در Adobe Connect 11 برای میزبان جلسه در دسترس خواهد بود:

  • گزینه 1 :

نمای استاندارد تجربه جدید HTML در برنامه جلسه ادوبی کانکت است.

  • گزینه 2:

Classic View تجربه آشنای میراث در برنامه جلسه Adobe Connect است.

  • گزینه 3:

هر دو نما در مرورگر و همچنین در برنامه جلسه Adobe Connect موجود در بالا موجود است.

 

نتیجه گیری

همانند نسخه قبلی Adobe Connect، سرپرستان ممکن است، استفاده از برنامه جلسه Adobe Connect را به دو صورت استاندارد یا Classic View در کل حساب مجبور کنند. به سادگی به قسمت مدیریت > انطباق و کنترل > تنظیمات پیشرفته، رفته و گزینه یا گزینه های مناسب را بررسی کنید.

همراه با آن ، یک تنظیم انطباق جدید در Adobe Connect 11 به مدیران امکان می دهد تا نمای مورد نظر را در برنامه حساب ادوبی کانکت Meeting مجبور کنند: کافی است به بخش مدیریت > انطباق و کنترل> تنظیمات مشتری HTML بروید و بلوک های مناسب را بررسی کنید.

©کلیه حقوق این مطلب ( Adobe Connect ) متعلق به رسانه کارینوتک می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *