دانلود ادوب کانکت برای ویندوز

ادوب کانکت برای ویندوز یک راه سریع و بدون دردسر برای راه‌اندازی جلسات آنلاین در سراسر جهان است. ادوب کانکت یکی از نرم‌افزارهای ارائه‌شده توسط Adobe است که قابل‌اعتماد بوده و به‌ راحتی از کنفرانس‌های ویدئویی، جلسات آنلاین، برنامه‌های آموزشی و وبینارها پشتیبانی می‌کند.

ادوب کانکت برای ویندوز در دسترس بوده و تمامی سازمان‌ها، آموزشگاه‌های عالی و مؤسسات می‌توانند از آن برای ارتباط بین کارمندان و دانش آموزان خود در سراسر دنیا استفاده کنند. همچنین ادوب کانکت برای آیفون و اندروید نیز فعال است و اگر ترجیح شما استفاده از موبایل است میتوانید از این گزینه ها استفاده کنید. به خصوص با توجه به آمار بالای دارندگان گوشی های اندروید، تقاضا برای استفاده از ادوب کانکت برای اندروید نیز بسیار بالاست.

ادوب کانکت برای ویندوز

در ابتدا نسخه‌های دسکتاپی برای نرم‌افزار ادوب کانکت برای ویندوز ارائه شد. اما پس از آن به واسطه استفاده زیاد کاربران از گوشی‌های هوشمند، شرکت ادوب تصمیم گرفت تا نسخه‌های مختلفی از آن برای سیستم‌ عامل‌های مختلف از جمله اندروید و IOS هم ارائه دهد.

اما چون سیستم ها صفحات نمایشگر بزرگ‌تری دارند، خیلی از کاربران از آن‌ها برای شرکت در کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کنند؛ چرا که بهتر می‌توانند جزئیات صفحه را ببینند. مخصوصا زمانی که استاد یا دانشجو در حال ارائه یا پرزنت است. برای استفاده از ادوب کانکت فقط کافی است که قسمت میکروفون دیسکتاپ را بررسی کنید تا اگر نیاز به پرسش از استاد یا ارائه داشتید، بتوانید از آن استفاده کنید.

خرید اشتراک ادوب کانکت

دانلود ادوب کانکت برای ویندوز

ادوب کانکت برای ویندوز یک پلتفرم ویدئو کنفرانسی بسیار قدرتمند است که از تماس‌های ویدئویی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند. به کمک ویژگی‌های ادوب کانکت برای ویندوز شما می‌توانید جلسات خود را سازمان‌دهی کرده، انواع فایل‌ها را به اشتراک گذاشته و در ضمن ارائه یک پرزنتیشن خوب، با سایر افراد نیز تعامل داشته باشید. در این قسمت به آموزش استفاده از ادوب کانکت میپردازیم.

در مقایسه با برنامه‌های دیگری که برای برگزاری جلسات گروهی مانند Microsoft Teams و Webex Meetings استفاده می‌شوند، رابط کاربری ادوبی‌کانکت کمی قدیمی‌تر به نظر می‌رسد. ادوب کانکت برای ویندوز بر روی یک چیدمان ساده تمرکز کرده و شما می‌توانید تجربه متفاوتی از برگزاری جلسات و اتاق‌های کنفرانس مجازی سفارشی داشته باشید.

ویژگی‌های ادوب کانکت برای انواع ویندوز

ادوب کانکت در دوران کرونا بیشتر از قبل در ایران دیده شد و حتی آلان باوجود حضوری شدن دانشگاه‌ها و دیگر مؤسسات و شرکت‌ها، بازهم برای برگزاری جلسات، وبینارها، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تمایل بیشتر به استفاده از این پلتفرم است. حالا می‌خواهیم بررسی کنیم که چه ویژگی‌هایی باعث شده‌اند تا هنوز از این و دانلود ادوب کانکت ویندوز استفاده شود:

  • امکان اشتراک‌گذاری نظرسنجی با شرکت‌کنندگان
  • امکان استفاده از تخته سفید در محیط پلتفرم برای ارائه بهتر توضیحات
  • قابلیت پرسش‌وپاسخ اعضای جلسه در پلتفرم
  • قابلیت استفاده از اتاق کنفرانس‌های متعدد برای پروژه‌های تیمی بزرگ
  • دسترسی آسان برای شرکت‌کنندگان در جلسات آنلاین
  • امکان کنترل نقش‌ها و دسترسی‌های شرکت‌کنندگان در زمان برگزاری جلسه
  • امکان چت خصوصی با سایر شرکت‌کنندگان
  • امکان ضبط و ادیت جلسات آنلاین برای اشتراک‌گذاری با سایرین
  • امکان طرح‌بندی اتاق جلسه برای میزبان
  • امنیت بالای جلسه با استفاده از رمزگذاری SSL

ادوب کانکت برای ویندوز مبتنی بر Adobe Flash  بوده و می‌توان آن را بر روی تمام رایانه‌هایی که قابلیت اتصال به اینترنت دارند، به‌راحتی نصب‌ و جلسات را برگزار کرد.

نحوه نصب 

برای شرکت در جلسات ادوب کانکت لازم است تا یکی از نسخه‌های ادوب کانکت برای ویندوز، مک، اندروید یا IOS را نصب کنید. نسخه‌های مختلفی از ادوب کانکت برای دسکتاپ در دسترس هستند که می‌توانید از هرکدام از آن‌ها برای سیستم خود استفاده کنید. در ادامه قدم‌به‌قدم نصب این برنامه را توضیح خواهیم داد:

مرحله اول: دانلود 

ورژن­های مختلف ادوب کانکت برای دسکتاپ را می‌توانید به طور مستقیم از سایت آن یا سایر سایت‌ها سرچ کرده و دانلود کنید.

مرحله دوم: نصب

برای نصب ادوب کانکت بر روی ویندوز به هیچ امتیازات مدیریتی‌ای ندارید. برنامه به طور مستقل در یک ساختار دایرکتوری سفارشی نصب خواهد شد. اگر از قبل برنامه ادوب کانکت را نصب دارید و می‌خواهید ادوب کانکت برای ویندوز را به‌روزرسانی کرده و نسخه جدیدتر را نصب کنید، باید تمامی برنامه‌های ادوب در حال اجرا را ببندید.

در هنگام نصب ادوب کانکت بر روی ویندوز می‌توانید انتخاب کنید که یک  میان‌بر  short cut از Adobe connect  بر روی دسکتاپ وجود داشته باشد تا راحت‌تر بتوانید به برنامه دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *