دیجیتال مارکتینگ

بهترین زبان های برنامه نویسی در آینده

مقدمه

هر کدام از زبان های برنامه نویسی برای یک حیطه و خاستگاه کاربرد دارند. برای مثال شما می توانید برای طراحی سایت یا طراحی یک اپلیکیشن از زبان های برنامه نویسی متفاوت استفاده کنید. اما پیش از اینکه شروع به یادگیری کنید، باید بسنجید که به کدام زبان برنامه نویسی علاقه مند هستید. زبان های برنامه نویسی می توانند برای مواردی مانند طراحی سایت قسطی، طراحی و ساخت اپلیکیشن ها، طراحی و ساخت برنامه های ارتباط جمعی، توسعه وب سایت ها و نرم افزار تدریس آنلاین  … کاربرد داشته باشند. در این نوشتار ما در مورد چندین زبان  پرکاربرد و البته پرطرفدار برای آموزش توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

سفارش سئو و طراحی سایت

بهترین زبان های برنامه نویسی در آینده

بسیاری از نرم افزار ها، وب سایت ها، سایت ها، اپلیکیشن ها و … که ممکن است افراد به صورت روزمره با آن ها سروکار داشته باشند، بر اساس یکی از زبان های برنامه نویسی همراه با طراحی گرافیک نوشته شده اند. شاید با خود فکر کنید که بهترین و کاربردی ترین آنها کدام هستند؟ یا اینکه کدام  از موارد آینده دار است؟ برای طراحی سایت یا اپلیکیشن ها یا دیگر موارد از چه زبانی باید استفاده کرد؟

در دنیای نوین امروزه برنامه نویسی را می توان از مشاغل پرکاربرد محسوب کرد که شاید برای هر صنعت یا مهارتی به آن نیاز است. زبان های برنامه نویسی متفاوت هستند و هر کدام از آن ها برای طراحی و ساخت انواع سایت و اپلیکیشن ها به کار می روند. از جمله زبان های برنامه نویسی می توان به جاوا اسکریپت، پایتون، سی شارپ، سویفت، متلب و … اشاره کرد. هر کدام از این آنها یک مهارت هستند که بسیار کاربردی می باشند.

زبان های برتر برنامه نویسی اپلیکیشن ها

پایتون PYthon

این زبان را به عنوان یک زبان شی گرا می شناسند. کارایی پایتون بسیار بالا است و می توان گفت از جمله زبان های پرطرفدار محسوب می شود. پایتون به عنوان یک زبان مهم برنامه نویسی تفسیر شده شناخته شده است که بسیار سریع با انواع سیستم های عامل سازگار می شود و شاید کارایی بالای آن به این دلیل باشد.

پایتون از جمله زبان ها است که آموزش آن راحت می باشد و اشکال های کد نویسی در آن بسیار سریع برطرف می شود. پایتون را برای محاسبات دقیق علمی و توسعه وب بسیار مناسب می دانند. برنامه هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام و بیگ بلو باتن به وسیله زبان برنامه نویسی پایتون ساخته شده اند.

جاوا JAVA

از دیگر زبان ها که در اواخر قرن بیستم به دنیای برنامه نویسی وارد شد، جاوا است که  اصولا برای ساخت برنامه های کامپیوتری مانند نرم افزار ادوب کانکت مورد استفاده قرار می گیرد. جاوا نیز مانند پایتون به صورت یک زبان شی گرا طراحی شده است. البته در مورد جاوا باید گفت با اینکه این زبانی ساده است اما سینتکس آن پیچیده می باشد. به همین دلیل شروع کار با آن خیلی راحت نیست. جاوا از آن دسته زبان های است که در هر پلتفرم قابل اجرا است.

در نظر داشته باشید که طراحی سایت یا یک وب سایت مرتبط با نوع درخواست در مورد سایت می تواند با یک یا چند زبان برنامه نویسی انجام شود. امروزه بسیاری افراد برای کسب و کار خود، سفارش ساخت سایت و طراحی آن را ثبت می کنند.

 

جاوا اسکریپت javascript

جاوا اسکریپت را یک زبان برای توسعه وب می شناسند. مهارتی کاربردی که برای ساخت انواع پویانمایی ها استفاده می شود. از طرفی در بسیاری از مرورگرها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل می توان آن را بسیار کاربردی دانست. سرعت این زبان بسیار بالا است و یادگیری آن راحت است. زبانی تفسیری که هر برنامه نویسی شاید لازم باشد کار با آن را یاد بگیرد.

با سایر خدمات ما آشنا شوید: عکاسی محصول برای سایت

 PHP

از جمله زبان ها که تحت سرور است و برای توسعه طراحی سایت های دینامیک کاربرد دارد. این زبان بسیار ساده است و تقریبا در اوایل قرن بیست و یکم به دنیای برنامه نویسی وارد شد. از جمله زبان های اسکریپت نویسی است که بسیار پرطرفدار نیز می باشد.

C++‎

زبان برنامه نویسی C++‎ یک نمونه جدیدی از زبان C توسعه داده شده است که جهت بهبود و تقویت زبان C ارائه داده شده است. در این زبان برنامه نویسی، امکان برنامه نویسی شی گرا و قابلیت‌های دیگری بدون کاهش سرعت و بهینگی فراهم شده است. C++‎ یک زبان برنامه نویسی سطح میانی به شمار میرود.و همچنین یکی از زبان های برنامه نویسی توانمند محسوب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *