آموزش آنلاین

بستر های برگزاری کلاس آنلاین

بستر های برگزاری کلاس آنلاین-کارینوتک

برگزاری کلاس آنلاین ممکن است نیازمند چندین عامل باشد. ابزارهای مورد نیاز شامل یک پلتفرم مناسب برای کلاس آنلاین، ارتباط پایدار اینترنت، و امکانات صوتی و تصویری مناسب و پلتفرم و نرم افزار های متناسب برای ارائه محتوا است. همچنین باید از طریق تنظیم جلسات و تعاملات موثر، محتوا را به شیوه‌ای فعال و جذاب ارائه داد تا دانشجویان بتوانند بهتر درک کنند و از جلسات بهتر بهره‌مند شوند.

خرید کلاس آنلاین تنها با یک کلیک

 

بهترین بسترهای برگزاری کلاس آنلاین در کارینوتک

ادوب کانکت

شما می‌توانید کلاس‌های آنلاین خود را با استفاده از نرم‌افزار ادوب Adobe Connect برگزار کنید. این نرم‌افزار امکانات متنوعی مانند ویدیو کنفرانس، به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، چت، برگزاری جلسات تعاملی و غیره را فراهم می‌کند.این نرم افزار دارای ابزارهای متنوعی برای مدیریت کلاس، ارائه محتوا و ارتباطات میان دانش‌آموزان و مدرس است

با استفاده از ادوب کانکت می‌توانید کلاس‌های آنلاین را به صورت تعاملی و جذاب برگزار کنید. این نرم‌افزار امکانات مختلفی از جمله تقسیم دانش‌آموزان به گروه‌ها، ایجاد اتاق‌های مجازی برای گفتگوهای خصوصی، استفاده از تابلو سفید برای تدریس تعاملی و امکان ضبط جلسات را فراهم می‌کند. از طریق ادوب کانکت می‌توانید به راحتی محتواهای آموزشی را به اشتراک بگذارید و با استفاده از ابزارهای متنوع آموزشی، فرایند یادگیری را تقویت کنید.

. همچنین امکان برگزاری آزمون‌های آنلاین، مدیریت حضور و غیاب و نظارت بر جلسات را نیز فراهم می‌کند. ادوب کانکت با رابط کاربری کارآمد و قابل دسترسی، تجربه یادگیری مطلوبی را برای دانش‌آموزان و مربیان فراهم می‌کند.

 

خرید ادوب کانکت جهت برگزاری کلاس مجازی

 

 

بیگ بلو باتن ( کارینومیت)

بیگ بلو باتن، یک نرم‌افزار وب کنفرانس متن باز است که بر پایه سیستم عامل لینوکس طراحی شده است. این نرم‌افزار دارای امکانات متنوعی برای برگزاری کلاس آنلاین ارائه می‌دهد از جمله پخش ویدئو، صدا، گفتگوی متنی (چت)، و ضبط جلسات برای دانشجویان و… همچنین، این نرم‌افزار امکان ترکیب با بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا را نیز دارد.

قابلیت استفاده از بیگ بلو باتن در سازمان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر موسسات آموزشی، به‌عنوان یک ابزار موثر برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس بدون محدودیت زمانی و مکانی، بسیار مفید است.

زبان اولیه این نرم‌افزار انگلیسی است، اما می‌توان آن را به فارسی تغییر داد. در نسخه جدید، این نرم‌افزار امکان استفاده را بدون نیاز به نصب برنامه‌های جانبی، تنها با استفاده از مرورگر، بر روی انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، موبایل و تبلت را برای کاربران و دانشجویان فراهم کرده است.

 

خرید بیگ بلو باتن یا کارینومیت جهت برگزاری کلاس آنلاین

خرید اشتراک بیگ بلو باتن

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *