آموزش آنلاین, آموزش ها

چه کارهایی که در آموزش مجازی ممنوع است؟!

چه کارهایی در آموزش مجازی ممنوع است؟!

از سال پیش که دنیا با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و اخیرا زمزمه‌های از واکسن این ویروس به گوش می‌رسد. در این دوران که حدود ۸۰ درصد افراد و جوامع در قرنطینه گذشت، مسئله‌ آموزش نیز شکل متفاوت تری به خود گرفت و بیش از پیش به آموزش مجازی اهمیت زیادی داده شد و همانطور که برخی کارها و اعمال در کلاس درس مدارس و دانشگاه به صورت سنتی ممنوع است، آموزش مجازی نیز ممنوعیت‌هایی دارد.

تعرفه پلتفرم آموزش مجازی-کارینوتک

تسلط نداشتن به نرم‌افزارها و پلتفرم های آموزش مجازی

برای برگزاری کلاس‌های آنلاین، نیازمند پلتفرم آموزشی هستیم که این وظیفه بر دوش نرم‌افزارهای آموزش مجازی است. یکی از کارهایی که به شدت به روند آموزشی ضربه می‌زند عدم تسلط افراد بر نرم‌افزارهای آموزش مجازی است، البته این نکته تنها مختص دانشجو یا اساتید نیست چرا که برای داشتن کلاسی مفید و پربازده همه‌ حاضران جلسه باید تسلط کافی برای استفاده از امکانات این نرم‌افزارها مانند ادوب کانکت، کارینومیت و کارینوتیم را داشته باشند.

محیط شلوغ و پر سر و صدای خانه!

شاید در کلاس‌های مجازی گاها صدای اطرافیان شما پخش شده و یا صدای خانواده دوستان و اساتید خود را شنیده‌اید. شما باید در هنگام برگزاری کلاس مجازی در محیطی کاملا آرام و عاری ازهرگونه سر و صدا باشید تا بازدهی بالایی در روند آموزشی خود طی کنید و اساتید نیز باید محیط خانه و خانواده را برای برگزاری کلاس مجازی آرام نگه دارند تا با خیالی آسوده دانش خود را به دانشجویان منتقل کنند و کلاس و یا وبیناری مفید برگزار شود.

دیر حضور پیدا کردن سر کلاس مجازی

دیر رفتن و تاخیر داشتن از عادت‌هایی است که بسیاری از دانشجویان و اساتید هنگام حضور در کلاس‌های سنتی داشتند. اما گویا این عادت برای برخی از آن‌ها در کلاس‌های مجازی نیز ادامه یافته و در این رویه نیز نظم و انضباط را رعایت نمی‌کنند. درست است که گاهی مشکلاتی برای افراد پیش می‌آید اما دیر حاضر شدن در کلاس مجازی توجیه ناپذیر تر از کلاس‌های درس سنتی است و افراد باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند.

بررسی نکردن حجم باقی مانده اینترنت

بستر اصلی پلتفرم‌های آموزش مجازی، اینترنت است و بدون آن امکان حضور در کلاس میسر نیست. گاهی اوقات پیش آمده است که در حین برگزاری کلاس حجم اینترنت استاد اتمام می‌یابد و روند آموزش متوقف می‌شود و بسیاری از دانشجویان نیز به این موضوع توجهی ندارند و کلاس خود را نصفه و نیمه رها می‌کنند. بهتر است در هنگام برگزاری کلاس مجازی یا آنلاین پیش از آن به این نکات توجه کنید تا تجربه مطلوبی از آموزش به صورت مجازی داشته باشید.

کارینوتک ارائه دهنده خدمات آموزش مجازی  و برگزاری وبینار در بستر ادوب کانکت فارسی و بیگ بلو باتن و کارینوتیم با تیمی حرفه‌ای و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده‌ی همکاری با مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های خصوصی و دولتی می‌باشد. همچنین برای آشنایی بیشتر با مجموعه ما و دیدن آموزش‌های کلاس مجازی می‌توانید به کانال‌های ما در آپارات و اینستاگرام مراجعه فرمایید.

©کلیه حقوق این مطلب ( چه کارهایی که در آموزش مجازی ممنوع است؟! ) متعلق به رسانه کارینوتک می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *