آموزش آنلاین, آموزش ها

چشم انداز آموزش الکترونیکی در سال2021

چشم انداز آموزش الکترونیکی در سال2021

چشم انداز آموزش الکترونیکی در سال2021 چیست؟ در جهانی که شرکتها به دلیل مواجه با بیماری کووید-19 تحت فشار قرار گرفته اند و نتوانسته اند نیروهای های خود را آموزش دهند. یا حتی نتوانستند آنها را نگهداری نمایند، چه برسد به اینکه آموزشها خود را گسترش نمایند، حال باید در هزینه ها صرفه جویی نمایند، بسیاری از شرکتها باید سریعتر از آنچه پیش بینی می کردند سازگار شوند. در این به چشم انداز آموزش الکترونیکی در سال2021 میپردازیم.

دانلود نرم افزار ادوب کانکت

تعرفه پلتفرم آموزش مجازی-کارینوتک

شرکت ها سوال می کنند که چقدر می توانند هزینه کنند

زمینه آموزش الکترونیکی در سال 2021 نسبت به ابتدای سال 2020 کاملاً متفاوت به نظر می رسد. دنیا این همه تجربه را داشته است. این بیماری همه گیر میلیون ها کارگر را به خانه خود فرستاده است و بیشتر آنها هنوز از راه دور کار می کنند.

طبق تحقیقات استنفورد ، 42٪ از کل نیروی کار ایالات متحده در تابستان امسال از خانه کار می کردند. طبق یک نظرسنجی جهانی ، اکثریت قریب به اتفاق کارگران مایل به بازگشت به کار در دفتر تمام وقت نیستند.

در جهانی که شرکتها از قبل تحت فشار بودند تا آموزشها را به دلیل مقیاس پذیری ، صرفه جویی در هزینه و راحتی انجام دهند ، بسیاری از شرکتها باید سریعتر از آنچه پیش بینی می کردند سازگار شوند.

شرکت ها همچنین بی ثباتی مالی را تجربه می کنند. عواقب اقتصادی همه گیر فقط رستوران ها و خرده فروشی را تحت تأثیر قرار نداد. دانشمندان و کارمندان ادارات نیز اخراج ها را تجربه کردند. شرکت های بخشهای مختلف امسال زیان دیدند، از جمله تسلا و اوبر.

وقتی اقتصاد خراب است ، همه را تحت تأثیر قرار می دهد. این بی ثباتی هم روحیه کارمندان و هم بودجه آموزش الکترونیکی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

واقعیت این است که هیچ کس نمی تواند بداند وقتی آینده اینقدر متغیر و نامطمئن است ، آینده چگونه است. عدم اطمینان تأثیر زیادی در تصمیم گیری و اولویت ها دارد. ما چند پیش بینی برای تأثیر این عوامل بر چشم انداز آموزش الکترونیکی داریم.

خرید اشتراک بیگ بلو باتن

کارمندان همچنان نگران ثبات شغلی و آینده مالی خود خواهند بود

مردم شاهد از دست دادن شغل و پس انداز میلیون ها آمریکایی بوده اند. در حقیقت ، 61٪ از آمریکایی ها اظهار داشتند که پس انداز اضطراری آنها پایان یافته است یا تا پایان سال تمام می شود.

حتی اگر افراد شغل خود را حفظ کرده باشند ، هزینه های اضافی مربوط به بیماری همه گیر – از جمله خرید این فناوری برای کار از خانه – یا ساعات از دست رفته را تجربه کرده اند. بسیاری از کارمندان احساس کم روحیه می کنند و در مورد ثبات شغلی خود اطمینان ندارند.

بیش از 80٪ آمریکایی ها  بخاطر استرس مربوط به بیماری همه گیر خواب خود را از دست داده اند. مطالعات مستقیماً این استرس را به ناامنی شغلی و ناامنی مالی مرتبط دانسته اند . کارمندان تعجب می کنند : بعد از اینکه بسیاری از شرکت ها مجبور به اخراج کارمندان خود شده اند ، شرکت خودشان چه مدت دوام می آورد؟

در سال 2021 ، کارمندان انگیزه بیشتری خواهند داشت تا مهارتهای خود را از طریق آموزش برای آمادگی برای حضور بالقوه در بازار کار و یا ارزشمند ساختن خود برای شرکت فعلی خود ، توسعه دهند.

کارفرمایان می خواهند از آموزش برای اهداف خود استفاده کنند. آنها می خواهند روحیه خود را افزایش دهند – شاید ارائه آموزش های سلامتی ، یا ایجاد شفافیت اطمینان بخش با آموزش کارکنان در مورد آینده مالی شرکت.

کارفرمایان دیگری که ممکن است انگشتان خود را در آن فرو ببرند آموزش کارکنان در مورد استراتژی های برنامه ریزی مالی است.

افرادی که از آنچه اتفاق افتاده آسیب دیده اند انگیزه خواهند داشت که برای محافظت از خود در برابر شرایط اضطراری آینده سعی کنند شکل مالی خود را شکل دهند. اگر این بدان معناست که می توانید در رفع اضطراب کارمندان کمک کنید ، شرکت ها مایل به کمک خواهند بود.

خرید سرویس ادوب کانکت برای برگزاری کلاس های آنلاین و جلسات

بسیاری از شرکت ها سوال می کنند که چقدر می توانند در آموزش الکترونیکی هزینه کنند

شرکت هایی که به این بیماری همه گیر مبتلا شده اند کمربندهای خود را چند درجه بسته تر می کنند. این بدان معنی است که آنها تمایل کمتری به صرف آموزش الکترونیکی خواهند داشت.

فن آوری های جدیدتر و گران تر مانند VR و AR جایگزین خواهد شد به نفع سبک آموزش الکترونیک با قیمت کمتر خواهد بود، چرا که به راحتی مقیاس پذیر خواهند بود، مانند ماژول های یک مدرسه مجازی و یا حتی یک سیستم مدیریت آموزش microlearning.

آنها همچنین روشهای یادگیری الکترونیکی را که به تیمهای کوچکتر نیاز دارد تا با موفقیت انجام می دهند و ترجیح می دهند و به دنبال روشهای خودکار برای پردازش ها باشند.

شرکت ها ترجیح می دهند از ایجاد مجدد دوره های سفارشی جدید و براق ، از مطالب استفاده مجدد و ترتیب دهند. دوره های سفارشی ممکن است گران باشد استفاده نمایند، بنابراین در آینده درخواست آنها کمتر خواهد بود.

این ممکن است به نوبه خود باعث ایجاد انگیزه در شرکتهای آموزش الکترونیکی شود تا پیشنهادات محتوای آموزش الکترونیکی خارج از محل فیزیکی را تقویت کنند.

تجزیه و تحلیل از سالها قبل یک روند مهم در حال ظهور بوده است ، اما وقتی افراد بالاتر به ارزیابی هزینه و سود هر برنامه بپردازند تا تعیین کنند که از کجا می توانند صرفه جویی کنند ، از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

شرکت ها بر روی سازگاری تمرکز می کنند

هیچ کس نمی داند که در حال حاضر آینده چگونه به نظر می رسد، یا اینکه به زودی همه گیری تمام می شود یا نه، اما شرکت ها در حال توسعه استراتژی هایی برای مقابله با افزایش هزینه در هرجای دنیا و اقتصاد خود هستند.

یک استراتژی که ممکن است بسیاری از شرکت ها خود را در حال اجرای بدانند تأکید بر آموزش متقابل در کارمندان است. آموزش متقابل به شما کمک می کند تا شرکتها با داشتن توانایی تنظیم سریع در اخراج و جابجایی کارمندان ، سازگارتر شوند.

به عنوان مثال ، اگر فقط یک نفر در تیم باشد که می داند چگونه یک برنامه نرم افزاری خاص را کار کند ، در صورت ترک آن شخص ، سازگاری آن تیم را دشوار می کند. شرکت ها به انواع آموزش هایی که با شرایط مختلفی سازگار هستند مانند یادگیری مجازی و یادگیری از طریق تلفن همراه علاقه مند خواهند شد .

قراردادهای eLearning ممکن است کوتاهتر شوند – شرکتها ممکن است تمایل کمتری به پرداخت مشاوران و اشخاص ثالث برای بیش از دو سال در صورت تحولات بزرگ و شرکت برای تغییر مسیر با استراتژی آموزش خود داشته باشند.

شرکت ها هنوز در حال کار برای کار از راه دور هستند

اکنون بسیاری از شرکت ها کارمندانی دارند که از خانه کار می کنند و به تعبیری کارمندان خود را تعدیل کرده اند. با این حال ، شرکت ها بدون ایجاد هیچ استراتژی برای انجام این کار خیلی سریع به کار از راه دور روی آوردند – یا اگر استراتژی داشتند ، این کار به جای ایجاد یک محیط پایدار کار از خانه برای مقابله با شرایط اضطراری طراحی شده بود.

از آنجا که بسیاری از کارمندان حتی پس از پایان همه گیری تمایل به کار در خانه دارند ، برخی از شرکت ها هرگز به دفتر مراجعه نخواهند کرد. آنها طولانی مدت در این کار هستند ، بنابراین ممکن است مدتی را به ایجاد سیاست های پایدار کار از خانه اختصاص دهند.

آنها همچنین ممکن است توصیه هایی برای کارمندان خود داشته باشند تا بتوانند از خانه به روشی سالم و پایدار کار کنند. این اطلاعات احتمالاً از طریق آموزش الکترونیکی توزیع می شود. به عنوان مثال : بسیاری از برنامه های بهداشت و سلامتی کارمندان ممکن است از طریق مراجعه حضوری به LMS منتقل شوند .

شرکت ها می خواهند به راه های جدیدی برای حمایت از کارمندان خود از دور دست پیدا کنند و آموزش روش واضح و موثری برای انجام آن خواهد بود. در پاسخ ، شرکتهای آموزش الکترونیکی در مورد اینکه چه نوع پیشنهادات آموزشی باعث ایجاد تغییر در زندگی کاری از راه دور کارکنان می شود ، خلاق خواهند شد.

چشم انداز آموزش الکترونیکی در سال 2021 نشان دهنده تغییر محیط کار ما می باشد

بیش از هر چیز آموزش الکترونیکی فضای کاری ما را منعکس می کند، محیطی که هفته به هفته در پاسخ به تغییرات در همه گیر و سیاست تغییر می کند.

توجه به نکات ضعف شرکت در ادامه روند اوضاع ، به شما ایده خوبی می دهد که چگونه آموزش الکترونیکی تحت تأثیر شرایط نامطمئن ما قرار خواهد گرفت. قسمت مهیج درباره ناشناخته بودن آینده این است که ما فرصتی برای شکل دادن به آن داریم. علاقه مندان به آموزش الکترونیکی باید این شانس را به خود بدهند که از شرایط موجود به نحو احسن استفاده نمایند.

©کلیه حقوق این مطلب ( چشم انداز آموزش الکترونیکی در سال2021 ) متعلق به رسانه کارینوتک می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *