آموزش آنلاین, آموزش ها

روندهای یادگیری و آموزش الکترونیکی در سال 2021

روندهای یادگیری و آموزش الکترونیکی در سال 2021

آموزش الکترونیکی صنعتی در خط مقدم نوآوری است. بنابراین ، فرصت ها و روندهای یادگیری و آموزش الکترونیکی در سال 2021 برای مشاغل و ارائه دهندگان آموزش خیلی وجود دارند که می توانند مطالب الکترونیکی خود را برای بهبود تجارب دانش آموزان و افزایش بازدهی سرمایه خود بهبود دهند.

تعرفه پلتفرم آموزش مجازی-کارینوتک

روند آموزش الکترونیکی در سال 2021 چگونه انتظار می رود

حتی قبل از همه گیری ویروس کرونا ، eLearning صنعتی بود که سال به سال در حال رشد بود. با فعالیت مشاغل ، مدارس و موسسات آموزشی از راه دور در سال جاری ، آموزش الکترونیکی رشد چشمگیری داشته است.

گزارشی از سوی Global Market Insights نشان می دهد که تا سال 2026 ارزش این صنعت 375 میلیارد دلار باشد. با داشتن یک صنعت بسیار ارزشمند، فرصت های زیادی برای کسب و کارها و ارائه دهندگان آموزش برای بهبود دوره های آموزش الکترونیکی وجود دارد.

خرید سرویس ادوب کانکت

آموزش از طریق موبایل

یک مطالعه می گوید 2 میلیارد نفر در حال حاضر از طریق تلفن های خود به اینترنت دسترسی دارند. افزایش استفاده از تلفن همراه به داوطلبان دسترسی به مطالب از طریق تلفن هایشان را گسترش می دهد.

این بدان معناست که هنگام ساختن محتوای یادگیری، ایجاد صفحات وب، فیلم و سایر منابع با در نظر گرفتن سازگاری با تلفن همراه بسیار حیاتی است. داشتن محتوای جذاب آموزشی در همه دستگاه ها ، انعطاف پذیری مطالب شما را به راحتی برای دانش آموزان فراهم می نماید تا از شما بهترین تجربه را داشته باشند.

فناوری غوطه وری

فناوری های غوطه وری مانند واقعیت افزوده ( AR ) ، واقعیت مجازی ( واقعیت مجازی ) و واقعیت ترکیبی ( MR ) همگی توانایی بالابردن قابلیت های آموزش الکترونیکی را دارند ، تکنولوژی AR با تلفیق هوشمندانه گرافیک های تولید شده توسط رایانه با دنیای واقعی ، یک تجربه یادگیری تعاملی را ایجاد می کند.

واقعیت این فن آوری یک فناوری نوظهور در آموزش و پرورش است که فناوری مدرن را با تنظیمات دنیای واقعی ترکیب می کند تا تجربه ای فراگیر از آموزش را فراهم کند. در مقابل ، واقعیت مجازی ( VR ) دنیای دیجیتالی جدیدی ایجاد می کند ، در حالی که AR دنیای واقعی و دنیای دیجیتال را به هم نزدیک می کند.

از آناتومی انسان و طراحی داخلی گرفته تا معماری، می توان از AR برای بهبود یادگیری در صنایع مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال : آموزش بهداشت و ایمنی می تواند از AR برای نشان دادن خطرات بهداشتی و برجسته سازی خطرات در برخی از سناریوهای محل کار استفاده کند.

خرید اشتراک بیگ بلو باتن

آموزش مبتنی بر ویدئو

آیا در سال 2020 بیشتر از ویدیو استفاده شده است؟ در نتیجه همه گیری کرونا ، بیشترین یادگیری در سراسر جهان توسط سخنرانی های ویدئویی و کلاس های مجازی انجام شده است. یکی از بهترین موارد در مورد یادگیری ویدئو در زمان واقعی – در مقایسه با فیلم های از قبل ضبط شده – سطح بالای تعامل بین دانشجویان و اساتید است. همچنین ، ویدئو از یادگیری سریع پشتیبانی می کند، یادگیری را آسان تر می کند و میزان ماندگاری را افزایش می دهد.

داده های بزرگ در راه کمک به یادگیری

داده های بزرگ به حجم زیادی از داده های کسب و کار به صورت روزمره اشاره دارد. آنچه مهم است، این است که مشاغل با داده های مهم چه می کنند.

به عنوان مثال : این می تواند شامل پیشرفت زبان آموزان، نمرات امتحان و داده های مهم دیگر باشد. با جمع آوری این داده ها ، سازمان ها می توانند آموزش های خود را به صورت فردی تنظیم کنند و از چگونگی سازگاری بیشتر فرآیند یادگیری بینش کسب کنند.

میکرولرنینگ (آموزش خرد)

آموزشِ خُرد به استراتژی آموزشی اشاره دارد که محتوای آموزشی را در بخش‌های کوچک به صورت لقمه‌ای آسان و قابل هضم به کاربران ارائه می‌دهد. این روش یادگیری با مصرف آسان به کاربران کمک می کند تا اهداف خاصی را که در یادگیری انتظار دارند سریعتر برآورده کنند و هر دقیقه یادگیری را با ارزش تر نمایند. همچنین می توان یادگیری خرد را در هر دستگاهی از جمله موبایل ، کامپیوترهای دسکتاپ و از طریق ویدئو کنفراس برگزار کرد.

این یکی از دلایل اصلی رشد میکرولرنینگ است و در شبکه های اجتماعی با استقبال خوبی روبرو می شود. روش تصویب و سازگاری با آموزش و یادگیری خرد ، در کنار مزایای آن ، باعث می شود که در سال 2021 با سرعت بیشتری رشد کند. دقیقا همان سیستم و زیرساخت آموزش آنلاین که شما برای این روش آموزشی نیاز دارید در کارینوتک قابل استفاده می باشد.

یادگیری اجتماعی

طبق مطالعه ای که توسط Degreed در سال 2016 انجام شد ، کارکنان ابتدا قبل از اینکه سوالی یا رفع مشکلی را از رئیس خود بپرسند ، به سراغ همکاران خود می روند. اکثر مهارتهای نرم افزاری که در بیشتر مشاغل انجام می شود از طریق یادگیری محتوایی که توسط همسالان و همکاران انجام می شود ، اتفاق می افتد. این چیزی است که در زمانی که کارکنان از راه دور کار می کنند ، می تواند از بین برود.

وقتی تعامل رو در رو وجود دارد ، یادگیری همتا به همتا یک روش مستقیم است ، البته کلاسهای آنلاین اینگونه نیست. مانند پروژه های گروهی ، می توانید دانش آموزان را به گروه های جداگانه تقسیم کنید و از آنها بخواهید که با هم روی یک پروژه کار کنند. این سبک یادگیری مشترک به دانش آموزان کمک می کند تا از یکدیگر یاد بگیرند و مهارت های خارج از برنامه درسی تعیین شده را کسب کنند.

نتیجه گیری

تأمین کنندگان و مشاغل آموزش و پرورش در سال 2020 اختلالات بزرگی را تجربه کردند. به لطف پیشرفت در فن آوری مدرن ، سازمان ها توانستند به سرعت در برابر فضای تغییر و چالش برانگیز واکنش نشان دهند. بسیار مهم است که شما علاوه بر جدیدترین پیشرفتهای فناوری ، در کنار مطالب آموزش الکترونیکی خود و همچنین افزایش تجربیات دانش آموزان خود باشید.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد قدرت یادگیری ، این آمارهای تکان دهنده را بررسی کنید که نشان می دهد بازار تسلط الکترونیکی چقدر غالب است.

©کلیه حقوق این مطلب ( روندهای یادگیری و آموزش الکترونیکی در سال 2021 ) متعلق به رسانه کارینوتک می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *