آموزش آنلاین, ادوبی کانکت, بیگ بلو باتن

راهنمای شرکت در کلاس مجازی

شرکت در کلاس مجازی-کارینوتک

برای شرکت در کلاس های آنلاین ابتدا لازم است که نرم افزار و پلتفرم آموزش آنلاین را از کارینوتک خریداری نمایید و سپس بعد از نصب و راه اندازی در بستر آنها کلاس های مجازی را برگزاری کنید.

نرم افزار های شرکت در کلاس های آنلاین

 برای شرکت در کلاس مجازی از طریق نرم‌افزار Adobe Connect، نیاز است که به یک دستگاه مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی همراه با اتصال اینترنت دسترسی داشته باشید. برای استفاده از تمامی امکانات نرم‌افزار، باید از لپ‌تاپ یا کامپیوتر و حتی گوشی موبایل استفاده کنید.

با ایجاد هر کلاس مجازی می‌توانید از امکاناتی مثل چت، تخته سفید، یادداشت و آپلود فایل و… استفاده کنید و آنها را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارید. همچنین قادرید کلاس‌هایی که برگزار می‌کنید را ضبط کنید و در نهایت ویدئوهای کلاس‌های ضبط شده را برای مخاطبانتان در دسترس قرار دهید.

دانلود ادوب کانکت برای ویندوز

دانلود ادوب کانکت برای اندروید

دانلود ادوب کانکت برای آیفون

شرکت در کلاس مجازی با ادوب کانکت

پس از نصب و خرید ادوب کانکت برنامه را باز کنید و لینک کلاسی که به شما داده شده را وارد کنید. سپس، با توجه به نام کاربری و رمز عبوری که  به شما داده است، وارد نرم‌افزار شوید. البته ممکن است به شما بگویند که به عنوان مهمان وارد شوید.

 پس از چند ثانیه وارد محیط کلاس خواهید شد.محیط کلاس برای شما نمایش داده می شود و می توانید برای برگزاری کلاس از ابزارهای مختلف استفاده کنید.

 در صفحه نمایش داده شده با انتخاب گزینه ” Open in browser ” از طریق مرورگر وارد نرم افزارادوب کانکت شده و در صورت انتخاب گزینه ” Open in Application” به طور اتوماتیک منتقل خواهید شد. در صورت تمایل به نتخاب پیشفرض یک گزینه جهت عملکرد ورود نرم افزار تیک گزینه ” Remember my choice in this browser” را انخاب کنید و به راحتی در کلاس آنلاین شرکت کنید.

 

راهنمای مقاله: آموزش استفاده از ادوب کانکت 

 

خرید ادوب کانکت جهت شرکت در کلاس های آنلاین

 

شرکت در کلاس مجازی با بیگ بلو باتن

بیگ بلو باتن یک نرم افزار متن باز و برنامه وب مبتنی بر HTML۵ است و نیازی به نصب نرم افزار نیست و در  در مرورگر وب اجرا می شود.روی پیوندی کلیک کنید (مانند Greenlight) ، مرورگر نرم افزار را اجرا می کند و از شما می خواهد که به پل صوتی بپیوندید. بیگ بلو باتن با استفاده از پشتیبانی داخلی مرورگر برای کتابخانه های ارتباطی وب در زمان واقعی (WebRTC) ، به اشتراک گذاری صوتی ، تصویری و صفحه نمایش با کیفیت بالا می پردازد.

بهتر است برای شرکت در کلاس از مرورگر فایرفاکس استفاده کنیددر محیط مدیریتی Bigbluebutton قابلیت تعریف کلاس‌های مختلف وجود دارد. ما می‌توانیم آدرس ورود به کلاس را به کاربران ارائه داده و آنها را برای شرکت در کلاس‌ها در زمان تعیین شده دعوت کنیم. در این سیستم، می‌توانیم تعداد بی‌نهایت اتاق یا کلاس ایجاد کرده و با تعریف قوانین مشخص، دانشجوها را به آن متصل کرده و اجازه شرکت در جلسات را به آنها بدهیم.

 

راهنمای مقاله: آموزش استفاده از بیگ بلو باتن

 

خرید بیگ بلو باتن جهت برگزاری کلاس آنلاین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *