دیجیتال مارکتینگ

همه چیز در مورد طراحی گرافیک سایت

مقدمه

یکی از مهم ترین مواردی که باید در طراحی سایت به آن توجه ویژه ای داشت، طراحی گرافیکی سایت می‌باشد. این موضوع دارای اهمیت بسیار ویژه ای در مراحل طراحی سایت دارد. همچنین باید به گونه ای طراحی شود تا از لحاظ بصری، بتواند ارتباط ویژه ای با کاربران برقرار کند. در ادامه می‌خواهیم در مورد طراحی گرافیکی وب سایت ها با شما مطالبی را در میان بگذاریم. برای طراحی سایت قسطی با ما در ارتباط باشید.

سفارش سئو و طراحی سایت

طراحی گرافیک سایت چیست؟

یکی از اصلی ترین اهداف طراحی گرافیک سایت، ایجاد رابطه بصری بین کاربر و سایت است. این موضوع باعث می‌شود تا کاربری که به سایت شما مراجعه می‌کند، بتواند بدون هیچ مشکلی با مطالب و وب سایت شما ارتباط ایجاد کند. جالب است بدانید که 70 درصد ماندگاری کاربران در وب سایت ها، جذابیت بصری و طراحی گرافیکی خوب سایت است. همچنین به جرات می‌توان گفت که گرافیک وب سایت، یکی از موارد تاثیر گذار در برند سازی سایت می‌باشد. ابزار ها و نرم افزار های متعددی نیز در زمینه طراحی گرافیکی وب سایت ها وجود دارد که قدرت پردازش بالای تصاویر را نیز دارند. در ادامه به معرفی این نرم افزار ها خواهیم پرداخت. با بهترین شرکت سئو در غرب تهران همراه باشید.

طراحی گرافیک سایت چیست-کارینوتک

اصول طراحی گرافیک وب سایت

گرافیک سایت، اولین چیزی است که کاربر با آن مواجه می‌شود. پس باید طراحی گرافیکی سایت، طبق اصول خاصی باشد که بتواند کاربران را جذب خودش کرده و کاربران نیز بتوانند به راحتی با وبسایت، ارتباط برقرار کنند. اولین اصل طراحی گرافیکی وبسایت، تولید محتوای گرافیکی است. این موضوع می‌تواند بر سئوی تصویری شما نیز تاثیر بگذارد. تمام تصاویر، نمودار ها، عکس نوشته ها، انواع موشن گرافیک ها و … می‌تواند به عنوان تولید محتوای گرافیکی شناخته شود. دومین اصلی که باید در طراحی گرافیکی به آن توجه کرد، رنگ ها می‌باشد. توجه به اصول استفاده از رنگ ها با توجه به روانشناسی رنگ ها می‌تواند تاثیر زیادی در جذب کاربر و زیبایی سایت شما داشته باشد.

نکته دیگری که باید در طراحی وب سایت به آن توجه کنید، رابط کاربری یا UX می‌باشد. شما باید UX سایت را به گونه ای طراحی کنید که کاربران هنگام استفاده از سایت شما، حس خوبی به آن ها دست بدهد. برای مثال، تمام قسمت های سایت شما قابل فهم باشد. همچنین از انیمیشن های جذابی نیز در سایت استفاده شود. تمام این موارد باعث می‌شود تا ماندگاری و جذب کاربر در سایت شما بیشتر باشد. سایز تصاویر مورد استفاده در وبسایت شما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اندازه تصاویر مورد استفاده در سایت باید به گونه ای باشد که متقارن با سایر قسمت های وب سایت باشد. زیرا چهره سایت شما را کاملا به هم خواهد ریخت. یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید حتما به آن توجه کرد، نوع فونت استفاده شده در سایت است. فونت شما باید به گونه ای باشد که کاربران از نگاه کردن به متون سایت شما احساس خستگی نکنند.

برای عکاسی از محصول با ما در ارتباط باشید

بهترین نرم افزار طراحی گرافیک سایت

برای انتخاب بهترین نرم افزار طراحی گرافیکی وب، باید معیار های مختلفی را نیز مد نظر داشته باشیم. البته ممکن است، سلیقه های طراحان مختلف باشد و نرم افزار های دیگری را انتخاب کنند. ولی در کل، خروجی کار باید یکسان باشد. یعنی در نهایت، محیط گرافیکی سایت طراحی خواهد شد. یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار های طراحی محیط گرافیکی سایت، Google Web Designer است.

این نرم افزار دارای قالب های آماده ای می‌باشد که می‌توانید از آن ها نیز استفاده کنید. همچنین دارای ابزار های پیشرفته CSS نیز می‌باشد. دومین نرم افزار، Drupal می‌باشد. این نرم افزار، بدون نیاز به کد نویسی، می‌تواند یک سایت قدرتمندی را طراحی کند. نرم افزار ایلستراتور نیز از بهترین نرم افزار ها در زمینه طراحی گرافیکی وب سایت ها می‌باشد. قدرت پردازش بالای تصاویر در این نرم افزار، آن را به یک نرم افزار پرطرفدار تبدیل کرده است. این نرم افزار، قابلیت تولید تصاویر دو بعدی و سه بعدی را دارد.

برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران با کارینوتک در ارتباط باشید

بهترین نرم افزار طراحی گرافیک سایت-کاریتونک
هزینه طراحی گرافیک وبسایت

هزینه طراحی گرافیکی سایت، به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از این موارد، کیفیت کد نویسی و تکنیک مورد استفاده در طراحی می‌باشد. در حالت کلی قیمت ها بستگی به میزان کاری است که طراح برای شما می‌کند.

شاید دوست داشته باشید: طراحی پورتال شرکتی

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا مواردی را در مورد اصول طراحی گرافیکی و کلیتی در این باره برایتان مطرح کنیم. زیرا این موضوع یکی از اصلی ترین و پایه ترین مواردی است که باید به هنگام طراحی سایت به آن توجه کرد. زیرا هویت بصری سایت شما را مشخص می‌کند و یکی از دلایل ماندگاری و جذب کاربر به سایت شما خواهد شد. نرم افزار هایی نیز در این زمینه وجود دارد که به شما در این امر کمک بسیار بزرگی خواهند کرد. مجموعه کارینوتک، تمام امورات مرتبط به طراحی سایت و طراحی گرافیک آن را با بهترین کیفیت برای شما انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *