آموزش آنلاین

برگزاری وبینار و آموزش مجازی با موبایل

برگزاری وبینار با موبایل و و گوشی می‌تواند برای افرادی که مایل هستند در هر مکانی سمینارهای خود را برگزار کنند، بهترین انتخاب باشد. برای برگزاری وبینار نیاز به یک پلتفرم قدرتمند دارید که به‌راحتی وب کنفرانس خود را برگزار کنید. این پلتفرم باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا برای برگزاری وبینار قابل‌استفاده باشد.

در وبینارها این امکان فراهم است تا به‌آسانی تصویرتان را نمایش دهید و به‌سادگی مدیریت شاگردان را به عهده بگیرید. با استفاده از قابلیت پشتیبان گیری می‌توان وبینارها را ذخیره کرد. در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین مزایا را پیرامون برگزاری وبینار بیان کنیم.با پلتفرم آموزش آنلاین کارینوتک همراه باشید.

تعرفه پلتفرم آموزش مجازی-کارینوتک

نرم افزاهای شرکت در وبینار با موبایل 

جهت برگزاری وبینار به‌وسیله موبایل، نیازمند یک اپلیکیشن در این زمینه هستید. برنامه‌های متفاوتی برای برگزاری وبینار وجود دارند که در زیر به دو نمونه از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

 

ادوب کانکت

ادوب کانکت یکی از بهترین سامانه‌ها جهت برگزاری آموزش‌های آنلاین و مجازی است که به‌وسیله شرکت adobe تهیه شده. این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های بی‌شماری ازجمله امکان چت تصویری و صوتی، وایت برد، قابلیت اشتراک‌گذاری صفحات و فایل‌ها است.

شما به‌سادگی می‌توانید جلسات پرسش‌وپاسخ برگزار کنید و افراد شرکت‌کننده در صورت نیاز می‌توانند جلسات دوره را ضبط کنند. امکان حضور تعداد نامحدود افراد در جلسات وجود دارد. جالب است بدانید گروه تخصصی کارینوتک جزء اولین مؤسساتی است که نسخه فارسی بسیار قدرتمندی از این اپلیکیشن را ارائه داده است.

 

خرید ادوب کانکت جهت برگزاری وبینار آنلاین

دانلود ادوب کانکت

 

 

بیگ بلو باتن یا کارینومیت

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مناسب برگزاری وبینار، با گوشی کارینومیت یا بیگ بو باتن است. این اپلیکیشن دارای محیطی فارسی بوده و کاربران می‌توانند جهت برگزاری انواع وبینارهای آموزشی از آن استفاده کنند. از ویژگی‌های آن می‌توان به امنیت بالا اشاره کرد که از ورود بدافزارها و از بین رفتن اطلاعات دوره جلوگیری می‌کند.

افرادی که در جلسه حضور دارند می‌توانند جلسات وبینار را ضبط کرده تا در صورت نیاز آن‌ها را دوباره مرور کنند. برای افراد امکان اشتراک‌گذاری جلسات و انواع فایل صوتی و تصویری فراهم است. این اپلیکیشن دارای تخته وایت برد حرفه‌ای است.

 

خرید سرور بیگ بلو باتن برای شرکت در کلاس مجازی

 

 

مزیتهای برگزاری کلاس مجازی با گوشی

برگزاری وبینار به‌صورت آنلاین با یک موبایل هوشمند امروزه جزء نیازهای اساسی اغلب افراد است. با استفاده از وبینارهای آنلاین افراد این امکان را دارند به روش‌های مختلف با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. در زیر قصد داریم به مزایای کلیدی برگزاری وبینار با موبایل بپردازیم.

 

 دسترسی آسان و فراگیر بودن

یکی از مزایای اصلی برگزاری وبینارها به‌صورت مجازی امکان دسترسی آسان آن‌هاست. امروزه آسایش و امنیتی که در منزل وجود دارد، در هیچ کجا یافت نمی‌شود. مخاطبان با توانایی‌های متفاوت می‌توانند از برگزاری وبینارهای متنوع لذت ببرند و مانند فردی باشند که در ردیف اول یک سالن برگزاری وبینار نشسته است.

یکی از ویژگی‌های رویدادهای مجازی، آسانی در ارائه خدمات به همه افراد است و هر فردی در هر جای دنیا می‌تواند با یک گوشی هوشمند از حضور در وبینار لذت ببرند. از خصوصیات مهم این وبینارها می‌توان به فراگیر بودن آن‌ها برای مخاطبان اشاره کرد.

مقرون‌به‌صرفه بودن وبینارهای مجازی

این موضوع را نمی‌توان پنهان کرد که برگزاری وبینارها بسیار پرهزینه است. از اجاره محل برگزاری وبینار تا پذیرایی و تضمین سلامتی افراد همگی باید مدنظر قرار گیرند. امروزه مشاغل زیادی با چالش‌های مالی مواجه شده‌اند و در حال رکود هستند. برگزاری وبینار با موبایل و به‌صورت آنلاین می‌تواند مقرون‌به‌صرفه باشد.

با برگزاری کنفرانس‌ها به‌صورت آنلاین هزینه‌ها به طرز قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کنند. درواقع وبینارها جهت برگزاری، تنها به فناوری مناسب، یک پیام ارزشمند و یک میزبان خوب برای اشتراک‌گذاری نیاز دارند. با یک اتصال اینترنتی قوی می‌توان به مخاطبان بین‌المللی دست پیدا کرد.

مقاله نحوه استفاده از دوربین موبایل در ادوب کانکت را از دست ندهید

دسترسی در سطح جهان

از مزایای اصلی برگزاری وبینار به‌صورت آنلاین می‌توان به دسترسی در سطح جهان اشاره کرد. برخی از کسب‌وکارها و متخصصان مایل به گسترش حرفه در سطح جهان هستند؛ زیرا گاهی اعتقاد بر این است تجارت موفق مستلزم دست یافتن به بازار جهانی خارجی است.

وبینارها به مشاغل کمک می‌کنند که خاصیت رقابتی پیدا کرده و شهرت شرکت را در سطح جهان افزایش دهند تا مشتریان بیشتری را از اقصی‌نقاط جهان جذب کنند. به دنبال این اتفاقات مزیت بزرگی مانند افزایش پتانسیل درآمد را می‌توان انتظار داشت.

امکان ارتباط با افراد

از دیگر ویژگی‌های برگزاری رویدادهای آنلاین در مقایسه با حضوری می‌توان به تعاملات قوی‌تر اشاره کرد. زمانی که مدرس در سالن‌های بزرگ سخنرانی می‌کند، به‌سختی می‌تواند با افراد ارتباط برقرار کند، درصورتی‌که با قابلیت‌های اپلیکیشن می‌توان ارتباط بهتری با افراد ایجاد کرد.

در برگزاری جلسات آنلاین همه ازنظر ارتباطی در سطح یکسان هستند و این‌گونه نیست کسی که در ردیف اول نشسته است، ارتباط بهتری با سخنران داشته باشد. اغلب وبینارها به‌صورت زنده با مخاطب تعامل می‌کنند و این کار را با روش‌های مختلف مانند نظرسنجی و پرسش‌وپاسخ انجام می‌دهند.

امکان جمع‌آوری بازخورد

از دیگر ویژگی‌های جلسات آنلاین می‌توان به جمع‌آوری بازخورد اشاره کرد. مدرس می‌تواند در پایان وبینار با ارائه نظرسنجی از افراد آنلاین بازخورد بگیرد. نمایش یک نظرسنجی آنلاین زنده ساده‌ترین روش برای دریافت بازخورد است.

این نظرسنجی می‌تواند از کاملاً موافقم تا کاملاً مخالفم متغیر باشد. نظرها همچنین می‌توانند به این صورت «من مقدار قابل‌توجهی اطلاعات از این وبینار برداشت کردم» تا «گوینده ازنظر دانش در سطح رضایت‌بخشی بود» متغیر باشد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله پیرامون برگزاری وبینار با موبایل سخن گفتیم. افرادی که قصد برگزاری یک وبینار حرفه‌ای را دارند، این امکان را خواهند داشت تا با استفاده از یک گوشی هوشمند و یک اپلیکیشن قدرتمند وبینار خود را برگزار کنند. از این اپلیکیشن‌ها می‌توان به ادوب کانکت و کارینومیت اشاره کرد. برگزاری وبینار به‌صورت آنلاین مزیت‌هایی به دنبال دارد؛ ازجمله این مزایا می‌توان به دسترسی آسان و فراگیر بودن، مقرون‌به‌صرفه بودن، امکان دسترسی، ارتباط داشتن آسان و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *