آموزش ها

پنج مرحله برای طراحی سریع اسلاید وبینار

پنج مرحله برای طراحی سریع اسلاید وبینار

طرح انتخابی شما می تواند وبینار آنلاین را ارزشمند یا کم ارزش کند. در این مقاله ما پنج مرحله برای طراحی سریع اسلاید وبینار را به شما آموزش می دهیم، اگر مخاطب نتواند با خط ( رنگ، سایز و نوع )، عکس ها و حاشیه هایی که برای اسلایدهای وبینار یا سمینار آنلاین خود انتخاب می کنید ارتباط برقرار کند، سریعا وبینار شما را ترک می کنند.

داشتن یک طراحی زیبا باعث می شود، تا ارائه شما حرفه ای تر به نظر رسیده و شرکت کنندگان را مشتاق حضور و دنبال کردن شما نماید.

تعرفه پلتفرم آموزش مجازی-کارینوتک

مراحل طراحی وبینار :

  1. طرح های مینیمال

طرح های مینیمال برای افرادی که طرح مفهومی نمی خواهند بسیار مناسب است. اگر طرحی می خواهید که حواس مخاطب شما را پرت نکند و افراد روی نمودار یا متن شما تمرکز کنند این مدل طراحی مناسب شما می باشد. برای دانلود نرم افزار ادوب کانکت کلیک کنید!

  1. طرح با رنگ های زیاد

این طراحی احساس کلاسیک خوبی دارد و معمولاً دارای رنگهای ملایم و یکپارچه سازی می باشد. این می تواند تضاد بزرگی با طرح های مدرن و پر رنگ و شلوغ که امروزه طرفداران زیادی هم دارند داشته باشد.

  1. تم های رنگارنگ

تم های رنگی سرگرم کننده، پر از خلاقیت بوده و ارائه شما را برجسته و به مخاطبان شما الهام می بخشد. فقط به عدم تضاد رنگها دقت نمایید زیرا ممکن است چشمان مخاطب شما را آزار دهد و این کار باعث می شود مخاطب با دلخوری کنفراس آنلاین شما را ترک کند.

  1. پس زمینه های تیره

پس زمینه تیره به دلیل داشتن بهترین عملکرد از دیدگاه مخاطب بسیار محبوب شناخته شده است. اگر میخواهید یک وبینار طولانی ارائه دهید، پس زمینه تیره به دلیل سادگی بیش از حد خود میتواند بسیار مناسب باشد.

  1. نمودارهای رنگارنگ

داشتن نمودارها وگراف های رنگارنگ، به راحتی میتواند توجه مخاطبان را به مطالبی که ارائه می دهید جلب کند. اگر پس زمینه ای ساده داشته باشید، نمودارها یا داده های رنگارنگ شما در برابر سایر موارد موجود در اسلاید برجسته می شوند و مخاطب را برای همراهی بیشتر مشتاق تر خواهند کرد.

بهترین الگوهای وبینار

آیا برای طراحی ارائه وبینارخود به کمک نیاز دارید؟ برای الگوهای ارائه حرفه ای وبینار به Envato Elements مراجعه کنید و یا به چند نمونه از بهترین الگو ها که در اینجا برای شما معرفی کرده ایم دقت کنید.

  1. Magnum الگوی پاورپوینت

مگنوم، هشت الگوی رنگی برای ارائه طراحی کرده است که می توانید از بین آنها یک طرح را برای ارائه خود انتخاب کنید. این الگوها بیش از 970 اسلاید دارد که شامل اینفورگرافی و انیمیشن هایی که بر اساس وبینار خود می توانید ایجاد کنید، جدول و لیست که با داده های شما تکمیل میشوند، می باشد.

  1. The Beginning الگوی شرکتی

آنها با 50 الگوی منحصر به فرد شروع به کار کردند و طرح های متنوع در دو نسخه روشن و تاریک با آیکون ها و اینفوگرافیک هایی ارائه دادند که می توانید برای هر موضوعی از آنها با نصب نرم افزار بیگ بلو باتن استفاده کنید.

با خرید اشتراک بیگ بلو باتن نیز به قابلیت‌هایی نظیر اشتراک صفحه نمایش، چت، نمایش اسناد و فایل‌های مختلف، استفاده از دوربین و میکروفون و غیره دسترسی پیدا می کنید.

  1. Metropolis الگوی پاورپوینت تجاری

آنها با 50 اسلاید بی نظیر وارد بازار شدند. طراحی موجود در قالب متروپولیس یک طراحی حرفه ای و ساده در دو نسخه روشن و تاریک همراه با الگوهای اسلاید، اینفوگرافیک و آیکون نیز ارائه می شود.

  1. Eduvision الگوی پاورپوینت آموزشی

طرح های این شرکت با بیش از 50 الگوی اسلاید منحصر به فرد که دارای الگوهای اسلاید، اینفوگرافیک و آیکون و در دو نسبت ابعادی 16: 9 و 4: 3 ارائه می شوند.

  1. Pozea پاورپوینت وبینار، سمینارو کنفرانس

الگوی پوزا همراه با 100 اسلاید در کل و 50 اسلاید بی نظیر شروع به کار کرد. با کشیدن و رها کردن آنها در مکان تصویر ذخیره شده، به راحتی تصاویر دلخواه خود را به الگو اضافه کنید. این الگو دارای دو گزینه طراح رنگ است که شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

برای خرید سرویس ادوب کانکت میتوانید از طریق همین لینک اقدام کرده و سرویس مورد نظر را خریداری نمایید.

درباره Webinarها و نحوه استفاده از آنها بیشتر بیاموزید

تهیه وبینار از ابتدا می تواند زمانبر باشد. با استفاده از یک الگو، اطمینان حاصل می کنید که طرحی حرفه ای انتخاب کرده اید تا مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار دهد.

اکنون که طرح ها و الگوها را بررسی کردید، می توانید پاسخ “چگونگی کار وبینار” را بهتر درک کنید. کارینوتک به شما پیشنهاد میدهیم، با مطالعه راهنمای وبینار وساخت چند نمونه ارائه آزمایشی در این زمینه حرفه تر شوید.

با وبینارها تجارت خود را بهبود ببخشید

مهم نیست که صاحب چه نوع تجارت و شغلی هستید، شما برای برقراری ارتباط با مخاطبان، معرفی تخصص و محصول، دستیابی به اهداف تجاری و فروش خود نیاز دارید تا از نحوه استفاده از وبینارها در تجارت خود استفاده کنید.

اکنون با مطالعه مقاله “وبینار چیست و چگونه کار می کند”، شما آماده ایجاد وبینار خود هستید و تنها با سه کلیک در سایت کارینوتک می توانید از مزایای میزبانی یک وبینارحرفه ای بهره مند شوید.

©کلیه حقوق این مطلب ( پنج مرحله برای طراحی سریع اسلاید وبینار ) متعلق به رسانه کارینوتک می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *