دیجیتال مارکتینگ

چرا باید سایت داشته باشیم و در گوگل ثبت کنیم

مقدمه

گوگل به عنوان یک موتور جستجوگر بهترین گزینه برای معرفی وبسایت‌های معتبر در جهان است. برخی افراد به دلیل سختی معرفی وبسایت خود و کمبود بازدید از سایت، از اهداف خود که خرید و فروش کالاهای مختلف، آموزش مطالب مختلف و بسیاری از موارد دیگر است پشیمان می‌شوند در صورتی که مشکل وبسایت ‌آن‌ها برخورداری از سئوی نامناسب و عدم معرفی به گوگل است.

این موتور جستجوگر که به وسیله ربات‌های مختلف کار می‌کند، به افراد اجازه این را خواهد داد تا در کمترین زمان ممکن سایت خود را به دیگران معرفی کنند. همچنین خزنده‌های گوگل مانند یک ردیاب عمل کرده و با مرور سایت‌های مختلف و دستیابی به مطالب مفید در یک سایت آن را ایندکس می‌کند برای طراحی سایت اقساطی با ما تماس بگیرید.

سفارش سئو و طراحی سایت

نحوه عملکرد موتور جستجوگر گوگل

موتور جستجوگر گوگل که به وسیله‌ مجموعه‌‌ای از ربات‌های کامپیوتری کار می‌کند، به صورت پیوسته سایت‌های مختلف را چک کرده و با رتبه‌بندی مطالب تدوین شده در آن، وبسایت‌های مختلف را بر اساس میزان کیفیت نمایش می‌دهد.

با خدمات پلتفرم آموزش آنلاین کارینوتک آشنا شوید.

در حالت کلی موتور جستجو‌گر گوگل از طریق مراحلی همچون خزش، فهرست کردن و رتبه‌بندی سایت‌ها مطالب مفید را برای موضوع موردنظر متقاضی جمع‌آوری می‌کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که علاوه بر محتوای مطالب ثبت شده در درون سایت موارد دیگر همچون سرعت سایت، کیفیت سئو و موارد مشابه برای رتبه بندی آن مهم هستند.

برای مثال زمانی که فردی یک موضوع را در گوگل سرج می‌کند، لیستی از سایت‌های مختلف به او نشان داده می‌شود که اولین سایت از مطالب ارزشمند‌تر و صحیح‌تری نسبت به سایت دوم برخوردار بوده و میزان بازدید بیشتری دارد. با دانلود برنامه ادوب کانکت میتوانید طراحی سایت را آموزش ببینید!

دلایل ثبت وبسایت‌ها در گوگل

از آنجایی که امروزه معرفی سایت‌ها و افزایش میزان بازدید آن‌ها به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است، ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی بیشتر موضوع فوق بپردازیم. زمانی که فردی سایتی را در گوگل جستجو می‌کند، این موتور جستجو کرده و بر اساس میزان بازدید و کاربرد مطالب تدوین شده در آن به ترتیب سایت‌هایی را به شما نشان می‌دهد. مواردی که در ادامه به بررسی آن‌ها پردخته شده است، دلایل اهمیت ثبت وبسایت‌های مختلف در موتور جستجوگر گوگل را به طور کامل توضیح می‌دهد. سئو سایت را با خرید اشتراک بیگ بلو باتن آموزش ببینید.

• کسب رتبه بالا در گوگل

یکی از دلایل اصلی اهمیت معرفی وبسایت به گوگل کسب رتبه بالا در این موتور جستجوگر است. افراد مختلف با استفاده از گوگل می‌توانند سایت خود را ارتقاء داده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

•جذب مشتریان فراوان

تمام اقداماتی که برای معرفی یک وبسایت به موتور جستجوگر گوگل صورت می‌گیرد، به دلیل جذب مشتریان فراوان و افزایش آمار بازدید آن است. البته برای این امر باید وبسیات از محتویات مفید و سازنده‌ای برخوردار باشد و اطلاعات مفید و اساسی را به بازدیدکنندگان منتقل کند.

• برتری نسبت به رقبا

زمانی که وبسایتی از طریق گوگل به دیگران معرفی شود، بازدید آن بالا رفته و در نهایت نسبت به رقبا برتری بیشتری پیدا می‌کند

 افزایش فروش

برای افزایش میزان فروش یک وبسایت یا میزان بازدید آن باید سئو سایت افراد را جذب کند. از طرفی سئوی سایت باید به گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان با مشاهده آن به یک نتیجه کلی برسند.

هزینه مقرون به صرفه 

زمانی که یک سایت جدید ساخته می‌شود، مدیران باید از راه‌های مختلف اقدام به معرفی آن کنند. امروزه هزینه تبلیغات وبسایت بسیار گران بوده و مقرون به صرفه نیست. با این حال موتور جستجوگر گوگل نسبت به راه‌های دیگر بدون هیچ هزینه‌ای سایت‌های معتبر و پرمحتوا را با سرچ مردم به آن‌ها نشان می‌دهد. با بالا بردن سئو سایت وردپرس آشنا شوید

• ساخت برندی جدید با گوگل

متقاضیانی که قصد ساخت یک وبسیات مفید و پرتقاضا را دارند باید آن را به گوگل معرفی کنند. البته سرعت سایت و پشتیبانی سئو از عوامل دیگری هستند که برای برند‌ کردن یک سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.

با سایر خدمات ما آشنا شوید: عکاسی صنعتی از محصول

خدمات سئو برای افزایش بازدید سایت

یکی از بهترین مواردی که کاربر می‌تواند با معرفی وبسایت خود به گوگل آمار آن را بالا ببرد، خدمات سئو در آن است. طراحی یک سئوی مناسب برای وبسایت موردنظر به آن معنا است که سایت از کیفیت و محتوای خوبی برخوردار بوده و بهترین نتایج را به بازدیدکننده منتقل می‌کند.

البته طراحی سئو برای یک سایت باید بر اساس موارد مختلفی همچون هدف فرد از ساخت یک وبسایت و سبک آن صورت ‌گیرد. به همین دلیل افراد باید قبل از هر عملی به این موضوع توجه کنند که دوست دارند از چه طریقی سایت خود را گسترش دهند. منظور از سبک یک وبسایت اشتراک ویدیو‌ها، فایل‌های خاص و غیره است که در تعیین نوع سئوی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید شما نیز به این نکته پی برده باشید که افراد دوست دارند در هنگام جستجوی مطلبی در گوگل در سایت‌های ابتدایی موضوع موردنظر خود را پیدا کنند، در صورتی که این کار تنها به وسیله گسترش سئو سایت و در نهایت افزایش کیفیت آن ممکن است.

کلام آخر

امروزه موضوعاتی همچون طراحی وبسایت به یکی از محبوب‌ترین مسائل در میان مشاغل مختلف تبدیل شده است. وقتی یک کسب‌و‌کاری می‌خواهد خود را به دیگران معرفی کند، باید در ابتدا راه‌های تبلیغاتی برای این امر را بشناسد که یکی از آن‌ها معرفی وبسایت مورد نظر به گوگل است. گوگل به عنوان موتور جستجوگری که توسط تعدادی ربات کار می‌کند، با بررسی صفحه به صفحه وبسایت‌های مختلف آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

معرفی وبسایت به گوگل مزایای بی‌شماری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن آن اشاره کرد. همچنین کسانی که وبسایت خود را به گوگل معرفی می‌کنند، در مدت زمان کوتاهی فروش خوبی را به دست آورده و با افزایش تعداد بازدید‌کنندگان از سایت مواجه خواهند شد. البته برای ثبت یک وبسایت در گوگل باید سایت مورد نظر از سئوی خوبی برخوردار باشد. سئوی سایت میزان کیفیت سایت را مشخص کرده و در رتبه‌بندی آن تاثیر فراوانی دارد.

کارینوتک با ارائه خدماتی نظیر ساخت وبسایت شخصی، وبسایت فروشگاهی، وبسایت شرکتی، انجام مشاوره‌های سازنده برای بهبود سایت و غیره بهترین گزینه‌ برای کسانی است که قصد ارتقای وبسایت خود از طریق معرفی به گوگل را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *