دیجیتال مارکتینگ

کسب و کار اینترنتی در منزل

مقدمه

این روزها پیدا کردن یک شغل مناسب با درآمد و حقوق خوب بسیار دشوار شده و همه به دنبال راهی هستند تا بتوانند کسب و کاری را راه اندازی کنند و به درآمد برسند. پیشرفت های متعدد در زمینه های مختلف به خصوص تکنولوژی و ارتباطات باعث شده تا دروازه های جدیدی برای داشتن مشاغل گوناگون به سوی همه باز شود. یکی از مهم ترین آن ها رونق اینترنت است که باعث شکل گیری وب سایت و طراحی سایت اقساطی شد. امروزه از بستر وب سایت ها می توان برای مقاصد مختلف استفاده کرد و یکی از پر کاربرد ترین آنها، کسب و کار اینترنتی با استفاده از همین بستر می باشد. اگر شما هم به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستید حتما این مقاله را دنبال کنید.

سفارش سئو و طراحی سایت

کسب و کار خانگی

اولین قدم این است که با خودتان رو راست باشید و بدانید که به چه حوزه فعالیتی علاقه دارید. باید مشاغل مورد نظر خود را و آن هایی که بهشان علاقه دارید را دسته بندی کنید و به چالش هایی که در هر یک ممکن است رخ دهد فکر کنید. علاوه بر مبحث علاقه باید به فکر سود آوری و بازگشت هزینه نیز باشید و به سراغ حوزه ای بروید که از این جهت مطمئن باشد.

با خرید اکانت بیگ بلو باتن کلاسهای آنلاین برگزار کنید!

همانطور که در مقدمه این مقاله گفتیم، تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده و صنعت ارتباطات نیز رونق چشمگیری داشته است. دنیای اینترنت روز به روز در حال بهبود است و فناوری های گوناگونی پیرو آن شکل می گیرند. در حقیقت کسب و کارها به سمت این بستر در حرکت هستند و دیگر به صورت سنتی به حیات خود ادامه نمی دهند. با ظهور وبسایت ها و همچنین شبکه های اجتماعی گوناگون در کنار آن ها، تجارت به صورت الکترونیک بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

همین تغییرات بزرگ و کوچک و کوچ صاحبان مشاغل به سمت استفاده از کسب و کار اینترنتی، نشان دهنده این است که کاری که باید شروع کنید، حتما در این حوزه باشد. البته منظور ما این نیست که شغلی مربوط به اینترنت داشته باشید! خیر. شما در هر حوزه ای که باشید می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید!

با دانلود نرم افزار ادوب کانکت دورهای مختلف را آموزش ببینید!

طراحی وب سایت و کسب درآمد آنلاین

ایده ای که باید مد نظر داشته باشید طراحی وب سایت است. در حقیقت شما می توانید برای کار خود یک بخش به صورت کاملا آنلاین و در بستر وب سایت طراحی کنید. با راه اندازی یک سایت می توانید بخش های مختلفی از جمله یک فروشگاه آنلاین برای خود داشته باشید تا محصولات یا خدمات خود را به صورت فیزیکی و مجازی به فروش برسانید.

سایت شما ۲۴ ساعته فعال است و این یعنی مخاطب هر ساعت که احساس نیاز به کالا یا خدمت شما داشته باشد می تواند به سایت مراجعه کند. این به معنای آن است که شما ساعت کاری ندارید و درب فروشگاه شما همیشه به روی مشتریان باز است. بدین ترتیب فروش بیشتری نسبت به کسب و کارهای سنتی خواهید داشت و به سادگی می توانید درآمد خود را افزایش دهید.

علاوه بر این خطاهای انسانی نیز به شدت کاهش می یابد چرا که کلیه امور شما از طریق برنامه کامپیوتری انجام می شود. انتقال سرقت در کسب و کار آنلاین به دلیل نبود محیط فیزیکی به شدت کاهش می یابد و این با یک سیستم امنیتی خوب قابل دست یابی است. نکته مهم دیگر این است که هزینه های راه اندازی یک سایت برای یک شغل آنلاین بسیار کمتر از مشاغل سنتی است.

طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت با وردپرس ساده ترین و محبوب ترین راه برای ساخت سایت می باشد. در واقع، وردپرس بیش از ۴۳.۳ درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را در اختیار دارد. این به این معنا می باشد که از هر چهار وب سایتی که بازدید می کنید بیش از یک مورد توسط وردپرس پشتیبانی می شود.

امروز با توجه به آنلاین شدن کسب و کارها و افزایش رقابت در فضای مجازی، داشتن یک وبسایت از اهمیت زیادی برخوردار است و در برند سازی و شناخته شدن کسب و کارها در فضای آنلاین نقش بسیار مهمی را ایفا میکند.

با توجه به هزینه های زیاد طراحی سایت، ما در کارینوتک تصمیم گرفتیم تا علاوه بر فروش پلتفرم آموزش آنلاین مانند ادوب کانکت و بیگ بلو باتن، خدمات طراحی سایت قسطی را نیز به مشتریان خود ارائه دهیم. شما مشتریان عزیز میتوانید پس از مشاهده پکیج طراحی سایت اقساطی ما، با توجه به نیاز خود پکیج مورد نظر خود را انتخاب و برای نحوی پرداخت آن با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای

اولین قدم در طراحی سایت اختصاصی ما این است که تفاوت بین طراحی وب و توسعه وب سایت را روشن کنیم، زیرا این دو ارتباط نزدیک دارند و اغلب (به اشتباه) به جای یکدیگر استفاده می شوند:

زبان‌های نرم‌افزاری که معمولاً توسط توسعه‌دهندگان وب برای ساختن وب‌سایت استفاده می‌شوند، در زیر آمده است:

HTML یا زبان نشانه گذاری HyperText، یک زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد قسمت جلویی وب سایت ها استفاده می شود.

CSS با HTML کار می کند تا سبک و قالب بندی یک وب سایت یا صفحه را طراحی کند، از جمله طرح بندی، فونت ها، padding و موارد دیگر.

CMS یا یک سیستم مدیریت محتوا، یک برنامه نرم افزاری کامپیوتری است که محتوای دیجیتال یک وب سایت را مدیریت می کند. Wix نمونه ای از CMS است که به عنوان یک سیستم کاربر پسند برای توسعه محتوای وب سایت عمل می کند. این امکان را برای افراد فراهم می کند تا بدون اطلاع از استفاده از کد، یک وب سایت ایجاد کرده و به روز رسانی کنند.

طراحی سایت حرفه ای تقریباً برای هر کسب و کار اینترنتی، صرف نظر از اندازه و نوع، ضروری است. امروزه بدون سایت نمی توانید یک حضور واقعی در گوگل داشته باشید. حتی اگر در سایت های رسانه های اجتماعی حساب دارید، همچنان به سایت و ترافیک سایت با کیفیت بالا خود نیاز دارید که بتوانید آن را به مشتری تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *